امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۳۸۶۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
با اعلام قیمت بلیط فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» از فردا بلیط های این فیلم به فروش می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598، محمد صابری مدیر موسسه نورتابان و تهیه‌کننده فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قیمت و پیش‌فروش بلیط این فیلم گفت: بهای بلیط سینماهایی که دارای سیستم D هستند 10 هزار تومان مشخص شد و شامل سینماهای کورش، آزادی، فرهنگ ، ایوان شمس، یکی از سالن‌های پردیس ملت و هویزه مشهد است و احتمال دارد سینما چهارسو نیز در بین این لیست قرار بگیرد.

وی افزود: سانس‌های نمایش مشخص شده و آزادی و کورش زمان سانس‌ها را اعلام کرده اند. پیش فروش بلیط‌ها از فردا از طریق سایت سینما تیکت و سایت خود سینماها اعلام خواهد شد.

صابری عنوان کرد: یکی از اهداف ما نمایش این فیلم در سینماهایی با کیفیت بالا بود چون واقعا زحمات فراوانی برای ساخت آن صورت گرفت. اما متاسفانه با تمام تلاش‌های انجام شده به نتیجه دلخواه نرسیدیم و مجبوریم در سینماهایی که سیستم E دارند نیز فیلم را اکران کنیم که جزئیات آن از یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها