کد خبر: ۳۳۴۳۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
تذکر نماینده مردم تهران در مجلس به رئیس جمهور:
رسایی با اشاره به اصل 98 قانون اساسی بیان کرد: طبق این اصل، تفسیر قانون اساسی و همچنین بر اساس اصل 99 نظارت بر عهده شورای نگهبان است، لذا نمی‌دانیم علت اینکه رئیس‌جمهور به مباحث فرعی می‌پردازد آن هم در این اوضاع شاید بیشتر برای پرت کردن حواس مردم از ناکارآمدی‌های موجود در آستانه هفته دولت است.
به گزارش خبرنگار خانه ملت پایگاه 598، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در نشست علنی امروز خانه ملت و در جریان بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تذکری ضمن انتقاد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور در ارتباط با شورای نگهبان اظهار کرد: رئیس‌جمهور در سخنان خود گفته است مجلس اول که شورای نگهبان نداشت بهترین مجلس بود در حالی که من می‌خواهم از شورای نگهبان دفاع شود.

وی با اشاره به اصل 98 قانون اساسی بیان کرد: طبق این اصل، تفسیر قانون اساسی و همچنین بر اساس اصل 99 نظارت بر عهده شورای نگهبان است، لذا نمی‌دانیم علت اینکه رئیس‌جمهور به مباحث فرعی می‌پردازد آن هم در این اوضاع شاید بیشتر برای پرت کردن حواس مردم از ناکارآمدی‌های موجود در آستانه هفته دولت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دولت در آستانه هفته دولت پروژه ای برای افتتاح ندارد و فقط به فکر افتتاح دفتر بی بی سی و سفارت انگلیس است و ما باید به این جمله امام خمینی(ره) توجه داشته باشیم که هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذاست، مفسد است.

رسایی در ابتدای سخنان خود در پیشنهادی درباره طرح مذکور خاطرنشان کرد: طبق آمار دیوان محاسبات ۱۴ نفر در دولت و در رده وزیران و معاون رئیس‌جمهور بازنشسته داریم که به تبع این میزان در رده‌های معاون وزیر و مدیر کل‌ها بیشتر می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
درسته از احمدی نژاد یاد بگیرید.
هفته دولت فقط پروزه افتتاح میکرد که یا هفته بعدش متوقف میشد یا دچار مشکل بود یا هیچ وقت شروع نشد :))))
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
فتنه خیلی وقت است که کلید زده شده و فتنه گران میخواهند انتقام ضربه خورده در سال 88 را از ملت بگیرند . مردم به هوش باشند که تمامی کفر در برابر مملکت ایستاده و اماده زدن ضربه نهایی است و برنامه ریزیهای بسیاری با کمک مزدوران داخلی شده است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها