أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۴۴۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
حامد اسماعیلی، مهدی روح‌اللهی، علیرضا دهقانی و میلاد چاردولی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هستند که در تجمع امروز بازداشت شدند.
به گزارش پایگاه 598، در پی بازگشایی سفارت انگلیس در ایران تعداد زیادی از مردم و دانشجویان، عصر امروز با تجمع در مقابل سفارت انگلیس اعتراض خود را نسبت به بازگشایی این سفارت اعلام کردند.

معترضان که از روزهای قبل اعلام کرده بودند در صورت بازگشایی سفارت انگلیس آن‌هم بدون معذرت‌خواهی مسئولان این کشور از ملت ایران و عدم شفاف‌سازی دولت نسبت به بازگشایی مجدد این سفارتخانه، تجمع خواهند کرد؛ عصر امروز در حالی که تدابیر شدید امنیتی در مقابل سفارت انگلیس برقرار بود تجمع خود را آغاز کردند و نیروی انتظامی تعدادی از مردم و دانشجویان معترض و تعدادی از عکاسان و خبرنگاران از جمله عکاس و خبرنگار فارس که برای پوشش این تجمع حاضر بودند را بازداشت کرد.

«مرگ بر انگلیس»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر سازشکار» و «خمینی شاهد باش ما اعتراض کردیم» از جمله شعارهایی بود که در مقابل سفارتخانه‌ سر داده شد.

حامد اسماعیلی، مهدی روح‌اللهی، علیرضا دهقانی و میلاد چاردولی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هستند که در تجمع امروز بازداشت شدند.

لازم به ذکر است نیروی انتظامی و مأموران امنیتی از صبح امروز در مقابل سفارت انگلیس حاضر شده و هم اکنون نیز با حضور پر تعداد خود اجازه ورود هیچ فردی را به خیابان فردوسی و محدوده سفارت انگلیس نمی‌دهند و با معترضان برخورد می‌کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
۴
۷
بر خورد گاز امبری رو واقعا امروز دیدم....
مرگ بر انگلیس که به خاطر آن دوستان بنده رو گرفتند و کتک زدند......
پاسخ
رضا
UNITED STATES
۲۰:۱۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
برخورد گازانبری رو باید سال 88 میدیدی. احتمالا اون موقع کلاً چیزی نمیدیدی یا چشمات رو بسته بودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
۷
۲
عدم همدلی دولت و ملت کلید خورد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۴
۵
من خودم اونجا بودم و دیدم که ملیونها نفر از مردم به صورت خود جوش تجمع کرده بودند هههههههههههههههههههههههههههههه وکلی هم بهشون خندیدیم هههههههههههههههه
پاسخ
استاد
ROMANIA
۱۳:۵۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۳
۲
مرگ بر دیکتاتوری روحانی
و رسانه ای که دروغگو و به شدت محافظه کار است .
پاسخ
زهره روشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
۳
۲
اینجوری نوه هاشون رو برای ادامه تحصیل راحت وارزان میفرستن لندن/گور پدر ملت وهشت سال دفاع در مفابل این انگلیس حقه باز/گناهش به گردن اونایی که به روحانی رای دادن/ادم اینقدر دروغ گو//
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها