کد خبر: ۳۳۴۵۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حق لانه جاسوسی آمریکا تعطیلی است، سفارت انگلیس بر حق تر است که تعطیل باشد چون استاد آمریکایی ها محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه 598، مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه ما هم با افتتاح سفارت انگلستان در ایران مخالفیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند آمریکایی ها تا بتوانند تفرقه افکنی خواهند کرد و انگلیسی ها استاد آمریکایی ها هستند.


وی ادامه داد: اگر حق لانه جاسوسی آمریکا تعطیلی است، سفارت انگلیس بر حق تر است که تعطیل باشد چون استاد آمریکایی ها محسوب می شوند .


نماینده مردم تهران ری شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به توطئه های انگلیسی ها در طول تاریخ علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: من هم با بازگشایی سفارت انگلیس در ایران مخالفم و به همان دلیل که نباید سفارت آمریکا در کشور بازگشایی شود به همان دلیل و مهمتر از آن سفارت انگلیس نیز نباید بازگشایی می شد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نسبت به این موضوع حساس است و امکان طرح سوال از رییس جمهور نیز در این راستا وجود دارد و من هم به عنوان یک بسیجی با بازگشایی آن موافق نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها