أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۴۷۱۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
کارگردان "معمای شاه" با اعلام اینکه تصویربرداری این سریال تاریخی مرز ۷۰ درصد را رد کرده، درباره‌ ایفای نقش آیت‌الله بروجردی توسط داریوش ارجمند گفت: همچنان با آقای ارجمند در حال مذاکره هستیم

به گزارش پایگاه 598،محمدرضا ورزی اعلام کرد: به مروز زمان تا پایان تصویربرداری سریال، بازیگران دیگری نیز به «معمای شاه» اضافه خواهند شد و به زودی برای ایفای نقش آیت‌الله بروجردی به توافق می‌رسیم؛ چراکه باید برای تصویربرداری بخش‌های مربوط به آیت‌الله بروجردی به قم برویم؛ البته هنوز تا این لحظه برای حضور آقای ارجمند به نتیجه‌ی قطعی نرسیدیم.

وی سپس گفت: در حال حاضر در کاخ گلستان مشغول تصویربرداری هستیم تا پس از آماده‌سازی یکسری لوکیشن‌های مربوط به شهرک سینمایی غزالی، مجددا به شهرک برگردیم. همچنین بعد از شهرک سینمایی غزالی قرار است به شهر قم برویم و در شهر تهران بخش‌های دیگری را که مربوط به مسجد، مدرسه و بیمارستان می‌شود، تصویربرداری کنیم.

ورزی اضافه کرد: در حال حاضر سکانس‌های مربوط به قوام‌السلطنه با بازی محمدعلی نجفی را در کاخ سعدآباد ضبط می‌کنیم و پس از آن قرار است بخش‌های شهری و یکسری درگیری‌ها و همچنین سکانس‌های مربوط به آیت‌الله بروجردی را در شهر قم تصویربرداری کنیم.

کارگردان «معمای شاه» در پایان درباره اینکه گفت شده سریالش از ابتدای مهر ماه به روی آنتن شبکه اول می‌رود، اعلام کرد: «معمای شاه» برای مهر ماه به پخش نمی‌رسد، ما قرار است سریال را برای پاییز امسال آماده پخش کنیم اما اینکه از چه ماهی آماده شود هنوز مشخص نیست ولی قطعا برای مهر ماه به پخش نمی‌رسیم.

 «معمای شاه» سریال الف ویژه‌ی تلویزیون معرفی شده است و تهیه‌کنندگی آن‌را علی لدنی بر عهده دارد. ساخت این سریال از سال 1390 آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

«معمای شاه» درباره جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت محمدرضا پهلوی است و داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. این مجموعه بیش از 700 لوکیشن دارد که در آن ۱۶۰۰ بازیگر ایفای نقش کردند و بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل سینمای ایران در آن حضور دارند.

 شهریور ماه سال 93 بود که برای نخستین بار خبر حضور داریوش ارجمند در نقش آیت‌الله بروجردی از سوی تهیه‌کننده و کارگردان سریال «معمای شاه» به رسانه‌ها اعلام شد و گفته شد که برای حضور ارجمند مذاکراتی را انجام داده‌اند اما قطعی اعلام نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها