يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۴۷۳۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
محمدعلی کشاورز عکسی از پشت صحنه سریال تاریخی «هزاردستان» منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، سریال «هزاردستان» به کارگردانی علی حاتمی، یکی از برنامه‌های موفق دهه 60 تلویزیون ایران است. علی حاتمی برای ساخت این سریال اقدام به ساخت شهرک سینمایی غزالی کرد. 

جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و محمدعلی کشاورز از بازیگران مرد این مجموعه تلویزیونی هستند. کشاورز در این فیلم در نقش شخصیتی به نام شعبان استخوانی ظاهر شده است.

او با انتشار عکس زیر که پس از فیلم‌برداری یک صحنه از سریال گرفته شده، اشاره‌ای به زمان طولانی گریم خود در این سریال(حدود 4 ساعت) کرده است.

محمدعلی کشاورز در پشت‌صحنه هزاردستان +عکس

این بازیگر پیشکسوت در توضیح این عکس در اینستاگرام نوشت : «این عکس مربوط به پشت صحنه هزاردستان،بعد از تخریب ساختمان توسط شعبان استخوانی و نوچه هاش گرفته شده .» او در ادامه توضیحات خود یادی از علی حاتمی کارگردان سریال هم می‌کند : «یاد علی حاتمی نازنین و همه عزیزان از دست رفته تو این سریال به خیر و آرزوی طول عمر و سلامت برای دیگر دوستان»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها