يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۴۸۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
اولین تصویر از خبرنگار مجروح ایرانی در سوریه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، سید محمد حسینی خبرنگار صدا و سیما در سوریه، بر اثر اصابت ترکش خمپاره شلیک شده از طرف تروریستها، در استان لاذقیه بشدت مجروح شد.

آن طور که حسن شمشادی، خبرنگار پرسابقه کشورمان که بیش از 4 سال در مناطق جنگی سوریه حضور داشت، خبر داده، حسینی اکنون به هوش آمده، اما باید ساعاتی در آی سی یو بماند تا اگر وضعیتش مستقر شد، برای ادامه درمان به دمشق منتقل شود.

عکس زیر، اولین تصویر از حسینی پس از مجروحیتش است.

 

محمد حسن حسینی خبرنگار 45 ساله خبرگزاری صداوسیما 20 سال سابقه فعالیت خبری دارد و از یک سال و نیم پیش در دفتر خبرگزاری صداوسیما فعالیت می کند.وی پیش از حضور در دمشق در دفتر بیروت خبرگزاری صداوسیما فعالیت میکرد و درجریان پوشش خبری جنگ 33روزه لبنان حضور چشمگیری داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۴
۰
خدا سلامتی بدش
بسیار ادم شجاعیه
پاسخ
حسنعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
خدا نگهدارش ! کسی که خبر مظلومانه ترین ها را با صداقت منتشر می کند پادشش جز این نیست که به جرگه جانبازان وارد شود .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها