أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۰۱۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
محمدرضا صادق:
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در مورد اظهارات فیلیپ هاموند مبنی بر اینکه موضع ایران نسبت به رژیم اسرائیل اندکی تغییر کرده است، گفت: چنین مطلبی از بی‌بی‌سی به نقل از ایشان منعکس شده، اما مواضع جمهوری اسلامی درخصوص رژیم صهیونیستی همواره روشن بوده و روشن خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور (عصر امروز سه شنبه) در مراسم ختم برادر قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: خدمات دولت و توفیقات آن در راستای خواست ملت بزرگ ایران بوده و در طی دو سال گذشته بر همگان آشکار است.

وی افزود: در حوزه سیاسی مهم‌ترین دستاورد را دولت رقم زد و یکی از گره‌های بزرگ و دشوار در صحنه بین‌الملل را گشود و این توفیق به دلیل درایت و رهبری مقام معظم رهبری و کوشش ریاست محترم جمهور صورت پذیرفت.

مشاور رسانه‌‌ای رئیس جمهور پیروزی ایران در عرصه بین‌المللی را برگ درخشانی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتباط بهتر و رفع سوءتفاهم با برخی کشورهای دیگر در چارچوب و تعامل سازنده از دیگر دستاوردهای دولت بود و در حوزه سیاست داخلی نیز بهبود وضعیت اقتصاد کشور و فراهم آوردن رشد اقتصاد از جمله این دستاوردها است.

وی کاهش تورم و کنترل آن را  از دستاوردهای دولت یازدهم طی دو سال گذشته اعلام و تصریح کرد: امید و نشاطی در جامعه به وجود آمده است که این جزء دستاوردهای دولت یازدهم تلقی می‌شود.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در مورد اظهارات فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه موضع ایران نسبت به اسرائیل اندکی تغییر کرده است، تصریح کرد: چنین مطلبی از بی‌بی‌سی به نقل از ایشان منعکس شده، اما مواضع جمهوری اسلامی در خصوص رژیم صهیونیستی همواره روشن بوده و روشن خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها