أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۱۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه حرکتی که برای انتصاب زنان فرماندار آغاز شده بود اکنون متوقف شده است.
به گزارش پایگاه 598، شهیندخت مولاوردی در حاشیه نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت گفت: ما اولویت‌های حوزه زنان را شناسایی کردیم و گزارش‌های تفصیلی ما آماده است که در اولین جلسه برنامه ششم توسعه حول این محورها اقدام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انتصاب زنان در پستهای مدیریتی گفت: حرکت‌های خوبی برای انتصاب زنان فرماندار آغاز شد که پس از مدتی متوقف ماند که اکنون به آن نمی پردازم اما در بخش مدیریت میانی انتصابات در حوزه بخشدار و دهیار ادامه دارد. در سطوح استاندار و وزیر هم که معمولا عنوان می کنند که نمی‌توان چنین ریسکی انجام داد. در دولت وزرایی انتخاب شدند که بین یک الی سه دوره سابقه وزارت داشتند و با توجه به شرایطی که دولت در آغاز داشت به زعم خودشان فرصتی برای آزمون و خطا نبود اما در پیش نویس سند اصلاح نظام اداری پیشنهاد شده که حداقل ده درصد در سال به مدیران زن اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در شورای اداری استانها شاهد حضور زنان نیستیم، گفت: اما این مطالبه وجود دارد که زنان در بدنه تصمیم گیری کشور حضور داشته باشند.

منبع: ایلنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
کار زن خانه داری است نهایتا" معلم و یا پرستار و یا کارمند ساده نه پست مدیریتی که با عقل ناقص خود مجموعه ای را به چالش می کشد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها