أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۴۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، با افتتاح یک جایگاه جدید در کمربندی خمام – رشت، شمار جایگاههای عرضه سوخت مرکزاستان گیلان به ٣٤ باب افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، گفت: جایگاه دو منظوره نگین شمال، یکصد و هفتادونهمین جایگاه استان گیلان به شمار می رود که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع ساخته شده است.

فردین چراجی افزود: این جایگاه که با فعال شدن آن برای ٢٠ نفر اشتغالزایی شده، به هفت تلنبه و ١٨ نازل مچهز است و بنزین معمولی، سوپرو نفت گاز را به مراجعان عرضه می کند.

به گفته وی، فاز نخست این جایگاه با ظرفیت کمپرسور ١٥٠٠ مترمکعب بر ساعت به سی ان جی اختصاص دارد ودرسال ٩٢ افتتاح شده است.

چراجی با بیان این که جایگاه نگین شمال سی و چهارمین جایگاه کلانشهر رشت است، از افتتاح یک باب جایگاه دیگر درهفته دولت در این شهر خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، همچنین از افتتاح سه جایگاه سی ان جی نیز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این جایگاهها دراحمد سرگوراب شفت، گوراب زرمیخ صومعه سرا و شهرداری فومن فعال خواهند شد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این سه جایگاه در مناطق یادشده استان گیلان، شمار این جایگاهها نیز به ٩٨ باب خواهد رسید.

چراجی گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی چند طرح سی ان جی دیگر نیز در رضوانشهر، توتکابن رودبار، شعبانی جیرده و ملکون املش افتتاح می شود.


منبع:خبر خودرو


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها