أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۵۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه بابایی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت غرب به شرق بزرگراه بابایی، نرسیده به ورودی شهرک حکیمیه حرکت کردند.

علی شکرانه فرمانده گروه نجات 10 در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به علت نامعلوم با دو دستگاه خودروی سواری دیگر برخورد کرده و پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه واژگون شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و هدایت خودروها از حوادث بعدی جلوگیری کردند و گروه دوم با قطع برق خودرو به ایمن سازی محل حادثه مشغول شدند.
شکرانه خاطرنشان کرد: دراین حادثه دو خانم و یک آقا دچار مصدومیت شدند، که تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش نشانان پس از حمل خودروها توسط جرثقیل و عادی شدن رفت و آمد خودروها به ماموریت خود پایان دادند.

واژگونی خودروی 206 در بزرگراه بابایی +عکس

واژگونی خودروی 206 در بزرگراه بابایی +عکس

واژگونی خودروی 206 در بزرگراه بابایی +عکس

واژگونی خودروی 206 در بزرگراه بابایی +عکس

منبع: پایگاه خبری125

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها