يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۵۶۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
شوخی با برنامه تلویزیونی «خندوانه» آیتم جدیدی است که به برنامه «دست به نقد» اضافه شده است.

به گزارش پایگاه 598، «شهاب عباسی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: بالای 50 درصد از تصویربرداری سریال «دست به نقد» ضبط شده و به تازگی چند آیتم جدید به کار اضافه شده است.

وی ادامه داد: ضبط آیتم های «هندوانه» با حضور جمعی از بازیگران این پروژه ضبط شد که این آیتم شوخی با برنامه «خندوانه» و رامبد جوان و جناب خان بوده که امیدوارم مخاطبان بپسندند.

عباسی تصریح کرد: همچنین ضبط آیتم های جدیدی چون نونوایی، کارگروه و مسابقه ثانیه ها در بوستان ولایت ادامه دارد و بالای 50درصد از تصویربرداری کار طی شده است.

وی اظهارداشت: این مجموعه از آیتم های مختلفی برخوردار است که از جمله آنها می توان به ورزش و مردم، استند آپ، هندوانه، اتوبوس، زایشگاه، من و تو پلاس، نونوایی، کارگروه و مسابقه ثانیه ها اشاره کرد.

مجموعه دست به نقد در 90 قسمت 25 دقیقه ای و در قالب آیتم های جدید از شبکه نسیم در حال تولید و پخش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رضوان
UNITED ARAB EMIRATES
۰۹:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
۵
۰
یعنی ما آخرشیم
یه برنامه طنز می سازیم بعد از روش یه برنامه طنز می سازیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
۲
۰
باید جالب باشه
این نوع طنز (شهاب عباسی!) رو من خیلی دوست دارم
طنز از روی طنز! ما دیگه کی هستیم! (به قول رضوان عزیز)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
واقعا به آقایان عباسی ومفیدی خسته نباشید دست مریزاد میگم برناه شون هر شب قشنگتر وجذابتر میشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها