امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۵۶۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
رئیس هیئت رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که اگر عربستان به تجاوزهای خود علیه ملت یمن ادامه بدهد هدف‌های پیش رو بسیار دردناکتر خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، یک منبع نزدیک به مذاکرات در عرصه سیاسی یمن گفت که  اتحادیه اروپا تلاش‌ها و تحرکات جدیدی را برای رسیدن به راه حل سیاسی در یمن آغاز کرده است.

این منبع افزود که سفیر اتحادیه اورپا در مسقط با گروه‌های یمنی که هم اکنون در مسقط حضور دارند دیدار کرد و انتظار می‌رود تا پیشنهادهای اتحادیه اروپا به زودی مطرح شود.

درباره شلیک موشک‌های اسکاد به خاک عربستان که جدیدترین آن به ایستگاه برق نجران اصابت کرده است، احمد حامد رئیس هیئت رسانه‌ای انصارالله به روزنامه الاخبار گفت: انتخاب زمان، مکان، و هدف شلیک موشک ها با فرماندهان است.

وی همچنین تاکید کرد: اگر عربستان به تجاوز خود ادامه بدهد، هدف‌های پیش رو بسیار دردناکتر خواهد بود و ما گزینه‌ایی داریم که به فکر دشمن هم خطور نخواهد کرد و به زودی این گزینه ها را خواهید شنید و تاکید کرد که سامانه موشکی یمن سالم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها