يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۵۶۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
کاپیتان تیم فوتبال ستارگان دنیا حاضر نشد به درخواست بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد.
به گزارش پایگاه 598، کاپیتان تیم فوتبال ستارگان دنیا حاضر نشد به درخواست بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد.

دیدار تیم های فوتبال ستارگان ایران و جهان شامگاه جمعه در ورزشگاه ازادی برگزار شد و طی آن ستارگان فوتبال دنیا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

در پایان این دیدار بازیکنان ایران در تلاش بودند تا پیراهن ستاره های فوتبال جهان را به یادگار بگیرند. یکی از این بازیکنان مجیدنامجو مطلق بود که به سمت سالگادو کاپیتان تیم ستاره های جهان رفت و از او درخواست پیراهنش را کرد اما وی درخواستش را رد کرد و پیراهنش را به بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس نداد.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها