امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۵۷۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی گفت: با توجه به اهمیت سطح کیفیت خدمات و کالاهای تولیدی در جزیره کیش اجرای این سامانه بتواند به ارتقای حرفه گرایی در جزیره کیش کمک خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی و مشاور اقتصادی ریاست جمهوری در خصوص سامانه هوشمند اشتغال در منطقه آزاد کیش گفت:سامانه بر حسب کارفرمایان و متولیان اشتغال طبقه بندی شده و کسانی که متولی اشتغال هستند پس از ثبت اطلاعات پرسنلی و یک مرحله کنترل، مجوز اشتغال میگیرند.

وی در ادامه اظهار داشت:کارفرمایان در صورت استفاده از این سامانه می توانند به سوابق کاری کارگران و کارمندان خود دسترسی داشته باشند که این امر به هویت حرفه ای افراد شاغل و تخصص گرایی کارفرمایان کمک می کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد افزود:با توجه به اهمیت سطح کیفیت خدمات و کالاهای تولیدی در این منطقه امیدواریم اجرای این سامانه بتواند به اصلاح بافت و ارتقای حرفه گرایی در جزیره کیش کمک کند.

ترکان در پاسخ به ارزیابی عملکرد دولت در دو سال گذشته گفت: از دید یک شهروند دولت گامی موثر در جهت رفع مشکلات بین المللی همراه با حفظ حقوق هسته ای ایران در کنار حفظ عزت و سربلندی کشورمان برداشته که من یک هم وطن ایرانی از هئیت دولت در این زمینه قدردانی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها