کد خبر: ۳۳۵۷۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون عمران مجلس از واگذار نکردن زمین برای ساخت مسکن اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح در پیچ و خم دو وزارتخانه راه و تعاون باقی مانده است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا خسروی با اشاره به اینکه مسکن اجتماعی طرحی بود که وزارت راه و شهرسازی برای دهک‌های فقیر جامعه در نظر گرفته بود، گفت: این طرح در ابتدا توسط وزارت راه و شهرسازی برای دهک‌های ضعیف جامعه در نظر گرفته شده بود ولی تا به امروز هنوز در حد یک ایده باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح مسکن اجتماعی در قالب یک اقدام مشترک و با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پایه‌ریزی شده است.

خسروی تصریح کرد: طبق تجربیات گذشته وزارت راه و شهرسازی و یا وزارت تعاون خود دارای مشکلات بسیاری هستند و حال که این طرح به این دو وزارتخانه واگذار شده امکان اجرایی شدن آن بسیار کمتر شده و بر مشکلات آنها افزوده شده است.

عضو کمیسیون عمران توضیح داد: این طرح همچنان در حد ایده باقی مانده است و هنوز اجرایی نشده به طوری که به سازمان‌های مربوطه زمین و یا تسهیلاتی برای اجرایی شدن آنها ارائه نشده است.

خسروی به مطرح بودن استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس اشاره کرد و گفت: تعداد امضاکنندگان استیضاح ۱۵ نفر است و با این تعداد امضا می‌توان آخوندی را به مجلس برای پاسخگویی به سوالات فرا خواند.

وی یادآور شد: هنوز زمانی برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی مشخص نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها