أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۷۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
مقرر شده است به منظور حمایت از توسعه سرمایه ‏گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق ‏های حمایت از این توسعه، مجوز فروش املاک مازاد بر نیاز دستگاه های دولتی در شمال غرب کشور به میزان جمعا بیش از 220 هزار متر مربع صادر شود.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس تصویب وزیران عضو کمیسیون لوایح هیئت دولت که به استناد ماده 115 قانون محاسبات عمومی کشور، توسط یک مسئول ارشد اجرایی به دستگاه های مسئول ابلاغ شده، مقرر شده است به منظور حمایت از توسعه سرمایه ‏گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق ‏های حمایت از این توسعه، مجوز فروش املاک مازاد بر نیاز دستگاه های دولتی در شمال غرب کشور به میزان جمعا بیش از 220 هزار متر مربع صادر شود و وجوه حاصل از فروش، در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوطه هزینه کند.
منبع:خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها