أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۷۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
گوگل بر حسب ذات متفاوتش همواره راهکارهایی عجیب و البته خلاقانه را برای جذب نیروهای تازه به کار می بندد و آخرین روشی که این شرکت مورد استفاده قرار داده نیز در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز است.
به گزارش پایگاه 598، مصاحبه های شغلی معمولاً دارای شیوه هایی مشخص و معین هستند. به صورت معمول سوابق کاری تان را ارسال می کنید و اگر قدری خوش شانس بوده و رزومه مناسبی داشته باشید از شما دعوت به عمل می آید تا به صورت حضوری مصاحبه شده و آزمایش ها و پرسش های کارفرما را از سر گذارنده و در صورت دارا بودن صلاحیت استخدام گردید.

اما گوگل بر حسب ذات متفاوتش همواره راهکارهایی عجیب و البته خلاقانه را برای جذب نیروهای تازه به کار می بندد و آخرین روشی که این شرکت مورد استفاده قرار داده نیز در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز است.

گوگل و اتکا به راهکاری تازه و عجیب برای استخدام برنامه نویسان

بر طبق گفته های Max Rosett، وی مدت های بسیار طولانی از موتور جستجوی کمپانی ساکن مانتین ویو برای یافتن راه حل ها و شیوه های مختلف برنامه نویسی استفاده می کرده و در نهایت یکی از روزهای اخیر که مشغول اینکار بوده صفحه ای دقیقاً مشابه آنچه در بالا مشاهده می کنید در مقابلش نقش بسته و از او دعوت به عمل آمده تا یک چالش را از سر بگذارند.

در حالیکه آقای Rosett در ابتدا چندان توجهی به موضوع نداشته و از سر کنجکاوی چالش را پذیرفته بعد مشخص گشته که ظاهراً شیوه ی یاد شده یکی از پروسه های مخفیانه و البته خلاقانه گوگل برای استخدام برنامه نویسان زیرک و توانمند است.

مکس موفق می شود همه پرسش ها و مسئله ها را پاسخگو باشد و البته حاضر نیست افشا کند دقیقاً چه سئوالاتی از او پرسیده شده، ولی طبق گفته های وی آزمون مورد بحث بسیار پیچیده و دارای حقه های زیادی بوده.

او می افزاید در برخی موارد اجازه داشته به صورت انتخابی یکی از دو زبان پایتون یا جاوا را برای ارائه راه حل برگزیند و معمولاً چند ساعت مشغول کار می شده و سپس با یافتن راه حل آن را ارسال می کرده است.

وقتی تمام مسائل از جانب Max Rosett حل می شوند، از گوگل با وی تماس می گیرند و یک قرار مصاحبه ی معمول می گذارند و در نهایت وی به استخدام غول جستجوهای اینترنتی در می آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها