يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۵۷۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
اگر مایل هستید نامتان در مریخ باشد و گرد مریخ بر نام شما بنشیند ناسا در سایت خود فرصتی برای شما ایجاد کرده تا شما به خواسته تان برسید.
به گزارش پایگاه 598، ناسا در سایت خود فرصت و پروژه ای برای علاقمندان به نجوم فراهم کرده که در این پروژه کسانی که مایل هستند نام آنها بر روی تراشه ای حک و به مریخ برده شود می توانند ثبت نام کنند.

این تراشه توسط مدارگرد مریخ که InSight Mars نام دارد در سال 2016 از پایگاهی در کالیفرنیا پرتاب خواهد شد تا ماموریت خود را آغاز و اسامی موجود روی این تراشه را نیز به سیاره سرخ برساند. این طرح اولین بار نیست که اجرایی می شود بلکه در سال 2014 نیز پرژه ای مشابه این اجرا شد که در آن یک میلیون و 38 نفر اسامی خود را بر روی تراشه ای حک و با پرواز آزمایشی فضاپیمای اوریون که بدون سرنشین بوده به سیاره ارسال کرد.

ناسا در سایت خود لینکی برای علاقمندانی که مایل به ارسال نام خود به مریخ هستند قرار داده است:

mars.nasa.gov/participate/send-your-name/insight
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها