يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۵۷۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران دوشنبه ۹ شهریورماه تشکیل و سخنگو، دبیراجرایی و رؤسای ۷ کمیته خانه احزاب ایران انتخاب خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598، جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران دوشنبه 9 شهریور ماه برای تکمیل هیئت رئیسه خانه احزاب به ریاست محمد حسن غفوری فرد تشکیل می شود.

در جلسات گذشته خانه احزاب، محمدحسن غفوری فرد از فراکسیون اصولگرایان به عنوان رئیس خانه احزاب به مدت یکسال انتخاب شد و همچنین حسین کمالی از فراکسیون اصلاح‌طلبان به عنوان نایب رئیس اول، قدرت‌علی حشمتیان از فراکسیون مستقلین به عنوان نایب رئیس دوم، یدالله طاهرنژاد از فراکسیون اصلاح‌طلبان به عنوان منشی و حجت‌الاسلام علی‌اکبر مرتضوی کیاسری از فراکسیون مستقلین به عنوان خزانه‌دار خانه احزاب ایران انتخاب شدند.

قرار است در جلسه دوشنبه این هفته سخنگو، دبیراجرایی و رؤسای 7 کمیته خانه احزاب ایران انتخاب شوند. کمیته های خانه احزاب شامل امور بانوان، پشتیبانی و مالی، حقوقی، آموزش و تحقیقات، ارتباطات و روابط عمومی، امور بین الملل و نظارت بر انتخابات می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها