أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۸۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
اولین قسمت سریال خانوادگی "دختر امپراطور" از امشب، هفتم شهریور ماه ساعت 20 پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، این سریال تلویزیونی محصول سال 2013 کشور کره جنوبی با موضوع خانوادگی - افسانه‌ای است که در 54 قسمت 60 دقیقه‌ای برای پخش هر شب مخاطبان شبکه پنج آماده و تکرار آن ساعت 23 و روز بعد ساعت 16 خواهد بود.

بنابراین گزارش، سولنان و سوریا دو خواهر ناتنی هستند که در این سریال برای رسیدن به قصر امپراطور ماجراهای پرفراز و نشیبی را رقم می‌زنند. سوریا برای رسیدن به قصر امپراطور سعی می‌کند، از طریق یک سنجاق سر دخترانه که نشانه ارتباط پادشاه با همسر سابق خود است، در خاندان امپراطور نفوذ کند. سولنان نیز با عضویت در گروه مخفی قصر درصدد معرفی دختر امپراطور است.

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را Lee Sang-Yeob و فیلمنامه آن را Hwang Jin-Young نگارش کرده است.

این مجموعه نمایشی به سفارش تامین برنامه شبکه پنج سیما به مدیر دوبلاژی زهره شکوفنده، ویراستاری طاهره سلگی و آماده‌سازی این کار به تهیه‌کنندگی مهدی سیفی چارانی پخش خواهد شد.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها