أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۸۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
قرارداد باشگاه استقلال و شرکت ریرا در آستانه لغو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت باشگاه استقلال، قرارداد مابین باشگاه استقلال و شرکت ریرا در پی عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت ریرا در آستانه لغو قرار گرفت.

 شرکت ریرا که طی قرارداد با اسپانسر باشگاه استقلال قرار بود اسپانسر پیراهن این تیم شود به تعهدات خود عمل نکرده و این در حالی است که اخیرا جلسات متعددی میان شاهرخ سبک دست و دولتشاهی نماینده این شرکت برگزار شده تا شرکت ریرا به تعهدات خود عمل کند اما علی رغم به پایان رسیدن فرصت یک ماهه باشگاه استقلال به آن شرکت، شرکت ریرا نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و به این ترتیب در روزهای آینده قرارداد باشگاه استقلال با این شرکت لغو می‌شود.

بدیهی است این شرکت باید پس از لغو قرارداد هزینه‌های ایجادشده برای باشگاه استقلال را پرداخت کند و باشگاه استقلال امتیاز اسپانسرینگ پیراهنش را به سایر پیشنهادات واگذار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها