أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۹۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی افزود عده‌ای مثل راهزنان می‌خواهند به تیم ملی ضربه بزنند
به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال ضمن بیان این مطلب افزود: ما راه سختی در پیش داریم. امروز به دو بازیکن یعنی آزمون و عزت اللهی استراحت دادیم و گفتیم در هتل استراحت کنند.

وی افزود: با این حال ۱۶ بازیکن در اردوی امروز حضور دارند و تمرین خواهند کرد. راه ما مشخص است و برنامه بزرگی را برای موفقیت تیم ملی تنظیم کرده ایم. برای برخی جام جهانی از سال ۲۰۱۸ شروع می شود اما برای ما از امروز شروع شده است. اینها مثل کسانی هستند که زیر درخت پرسایه نشسته اند و به هیچ چیزی فکر نمی کنند.

کی روش ادامه داد: اما ما سخت کار می کنیم و باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. درحال حاضر برخی به دنبال ضربه زدن به ما هستند و فکر می کنند که با این کار می توانند موفق باشند. اینها به تیم ملی کمک نمی کنند اما ما راهمان را پیدا کرده ایم و با عشق و محبت این راه را ادامه می دهیم و با کسانی که متقابل ما بایستند دست و پنجه نرم می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنها مثل راهزنانی می مانند که می خواهند به تیم ملی لطمه بزنند و دنبال نابود کردن تیم ملی هستند اما ایده و نگرش ما متفاوت است و پروژه بزرگی است که باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. دنبال این هستیم که تیم قدرتمندی داشته باشیم تا حافظ منافع کشورمان باشیم تا بتوانیم در پایان باعث شادی مردم شویم.

وی در مورد دیدار با گوام گفت: این یک بازی بسیار مهم است که حتما باید در این دیدار به پیروزی برسیم. صعود به جام جهانی مهم است و مثل تورنمنت میکی موس نیست. جام جهانی همه تیم های بزرگ دنیا در آن حضور دارند و باید روند رو به رشدی داشته باشیم.

کی روش ادامه داد: در جام جهانی باید از همت بالایی برخوردار باشیم و در مسیر صعود به جام جهانی همه باید کمک کنند و راه باید هموار باشد. وقتی در رتبه جهانی رده چهل و یکم را به ما اختصاص داده اند باید فکر و رفتار ما بالا باشد و باید در مسیر جام جهانی همه کمک کنند تا بهترین اتفاق برای تیم ملی رخ بدهد.

وی افزود: مدتی است در برخی رسانه ها شاهد هستیم که عده ای سطحی به فوتبال تیم ملی نگاه می کنند . ما از فدراسیون فوتبال می خواهیم که به ما کمک کند. درحال حاضر فدراسیون فوتبال به دو قسما تقسیم شده است. فدراسیون المپیکی و تیم ملی. اما همه باید نسبت به تیم ملی احساس مسئولیت کنند و به این تیم کمک کنند. متاسفانه عده ای در حال حاضر شروع به بی احترامی به تیم ملی کرده اند و این بدترین کاری است که می تواند اتفاق بیفتد.

کی روش ادامه داد: این آقایان دارند کاری می کنند که برخی درگیری های رسانه های بوجود بیاید و به جای اینکه حمایت کنند به فکر ضربه زدن هستند. ما در یک مسیری قرار گرفتیم که باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم و باید عاشق این مسیر باشیم. مطمئن باشید ما فقط به موفقیت تیم ملی باشند. متاسفانه برخی برای تیم ملی سم گذاشته اند و می خواهند ما را از بین ببرند اما من به این مشکلات در فوتبال ایران عادت کرده ام و اجازه نمی دهم که در کارم خللی ایجاد شود.

وی در مورد دیدارش با قالیباف شهردار تهران گفت: صحبت های ما در حد یک گپ دوستانه بود و به خاطر کارهایش از او تقدیر کردیم و مسئله دیگری مطرح نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها