يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۰۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
کارگردان "سی و سه روز" به «نسیم»، گفت: این اشتباه تاکتیکی و استراتژیکی است که از سوی سیاستگذاران و متولیان فرهنگی انجام شده است/ مسئولان باید به نام انقلاب اسلامی افتخار کنند.

به گزارش پایگاه 598، جمال شورجه در گفتگو با «نسیم»، درباره حذف عنوان «فجر» از جشنواره فیلم فجر گفت: این مسئله از آن حرکت ها، بداخلاقی ها، کم تعهدی ها و کم ظرفیت کاری هایی است که متاسفانه مسئولان ما انجام داده اند. به عبارت دیگر مسئولان ما به جای اینکه سینما را به سمت اهداف دهه فجر، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حرکت دهند، وقتی که می بینند به دلیل مدیریت های ضعیف و ذلیل خودشان فیلم های انقلابی ساخته نمی شود، اسم فجر و انقلاب اسلامی را از جشنواره فیلم فجر حذف می کنند.

وی با بیان اینکه با حذف عنوان «فجر» از جشنواره فیلم فجر می خواهند صورت مسئله را پاک کنند، ادامه داد: این اشتباه تاکتیکی و استراتژیکی است که از سوی سیاست گذاران و متولان فرهنگی انجام شده است. در حقیقت این کار سر خم کردن در مقابل فرهنگ غرب به شمار می رود.

کارگردان «سی و سه روز» اظهار داشت: ما و مسئولان ما باید به نام انقلاب اسلامی افتخار کنند، ولی وقتی این نام از سر در سینمای ما و نهادهایی مثل خانه سینما، معاونت سینمایی، سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر حذف می شود، یعنی ما به سمت سکولاریزه کردن سینما حرکت می کنیم.

شورجه خاطر نشان کرد: حذف این عنوان از جشنواره فیلم فجر یعنی ما به سمت نابودی و از بین بردن فرهنگ جهاد، انقلاب و شهادت، ایثار و مجاهدت هستیم و این کار جفا به انقلاب اسلامی، شهدا و آرمان هایشان و امام(ره) است، امامی که فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها