يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۰۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه مجلس توافق باید به پارلمان آمده، نمایندگان آن را بررسی کرده و آنگاه نظر خود را اعلام کنند.
به گزارش پایگاه 598، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: قرار است برنامه نحوه ارزیابی در کمیسیون ویژه برجام تهیه و تصویب شود.

وی اضافه کرد: پس از تصویب دستورالعمل می‌توان گفت آیا این نحوه بررسی ما را به جایی که می‌خواهیم می‌رساند یا به اهداف تعیین‌شده نخواهیم رسید.

پزشکیان با بیان اینکه بحث تصویب توافق هسته‌ای در مجلس را تبدیل به قانون کردند و حال طبق آن (توافق) باید به مجلس بیاید، اظهار داشت: من با این موضوع مخالف بودم اما مجلس با اکثریت آرا این مسئله را مصوب کرد.

«نمایندگان مصوب کردند که توافق هسته‌ای باید به مجلس بیاید یعنی توافق به مجلس آمده، نمایندگان آن را بررسی کرده و آنگاه نظر خود را اعلام کنند.»

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکثریت مجلس با توافق هسته‌ای موافقند، تصریح کرد: البته در این موضوع مجلس تنها نیست و شورای عالی امنیت ملی نیز هست و مقام معظم رهبری نیز در راس این مباحث حضور دارند، دولت نیز موضع دارد.

 وی با اشاره به اینکه در ایامی که باید همدلی و همزبانی در کشور باشد وجود صداهای ناهمگون مفید نیست، خاطرنشان کرد: موضوع هسته‌ای ملی است و همه باید منافع کشور را مدنظر قرار دهند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید طوری رفتار کنیم که از تمامی نهادها یک صدا شنیده شود، خاطرنشان کرد: ما نهایتا باید یا این توافق را بپذیریم یا نپذیریم. در مفید بودن برخی انتقادات شکی نیست در واقع بررسی و ارزیابی جزو اصول هر کاری محسوب می‌شود اما نهایتا ما باید بگوییم یا می‌پذیریم و یا نمی‌پذیریم؛ در آمریکا این گونه نیست که بگویند ما این بخش را می‌پذیریم و این بخش را نمی‌پذیریم یعنی در نهایت ما باید یا بگوییم اجرا می‌کنیم یا بگوییم اجرا نمی‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها