أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس امروز در یک اقدام عجیب تصمیم گرفت شماره حسابی را اعلام کرده و از هواداران درخواست کمک مالی کند. این اقدام البته منحصر به پرسپولیس نبوده و پیش از این در تراکتورسازی هم اتفاق افتاده است، جالب است بدانید این اتفاق نمونه خارجی هم دارد؛ پیش از فصل جاری بازی های اروپایی، سهامدار و میلیاردر هامبورگی، کلاوس میشائیل کوهنه از هواداران در هامبورگ طلب کمک مالی کرد تا باشگاه بتواند پیش از فصل جدید بازیکنان جدید بخرد! او در یک برنامه رادیویی گفت: من از هامبورگی ها درخواست کمک میکنم. از کوچکترین مبالغ هم استقبال می شود. اما هیچکدام کیف هایشان را در نمی آورند. باشگاه بایستی به منظور سرمایه گذاری های بهتر، روی بسیج کردن هواداران، بیشتر تلاش کند.

همچنین در انگلیس در سال 2002 سوانسی سیتی یک درخواست برای اهدا کمک مالی برای هوادارانش آماده کرد تا باشگاه (در معرض خطر سقوط از لیگ) بتواند بازیکنانی را بصورت قرضی برای افزایش شانس خود بیاورد. در دراز مدت، این کار جواب داد و این باشگاه اکنون در لیگ برتر انگلیس کاملا تثبیت شده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها