أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۰۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، گزارشات حکایت از آن دارند که امشب قرارداد جولین دراکسلر نهایی می شود و باشگاه یووه 26 میلیون یورو بعلاوه 6 میلیون پاداش به شالکه پرداخت خواهد کرد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، منابع ایتالیایی با قطعیت اعلام کردند که طی چند روز آینده بیانکونری موفق به خرید این بازیکن جوان می‌شود.

یوونتوس در روزهای پایانی نقل و انتقالات در بازار فعال شده و با انتقال کینگزلی کومن به بایرن موافقت کرده است. قرارداد این بازیکن بصورت قرضی، 2 ساله و با مبلغ 7 میلیون یورو و با بند خرید قطعی 28 میلیون یورو خواهد بود. یوونتوس سال گذشته کومن را بصورت آزاد از پاریس سنت ژرمن به خدمت گرفته بود. آن‌ها پیش از این فرناندو یورنته را به سویا فروخته بودند. مائوریسیو ایسلا نیز طبق گفته مکس آلگری در راه خروج از این باشگاه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها