أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از سرمربی تیمش حمایت کرد.

به گزارش باشگاه تراکتورسازی، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به‌ عنوان میهمان برنامه چهارسوی لیگ که از شبکه خبر به‌صورت زنده پخش می‌شد، حضور پیدا کرد و درباره وضعیت تیم تراکتورسازی صحبت‌هایی انجام داد.

وی در این برنامه درباره عصبانیت اولیویرا در نشست خبری پس از بازی گفت: بعد از 5 هفته بازی با توجه به اینکه نتایج موردنظر کسب نشد تونی عصبانی شده بود. هواداران هم حق‌دارند که از نتایج تیم ناراضی باشند چون در تبریز فقط 3 امتیاز می‌خواهند ولی عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث شده نتایجی که فعلاً کسب کردیم دلخواه نباشد.

عباسی افزود: حدود 13 بازیکن از فصل قبل در تیم مانده و 10 نفر با نظر سرمربی به تیم اضافه‌شده که 4 نفر آن‌ها بازیکن خارجی هستند و 6 نفر از آن‌ها هم به خاطر سربازی از تمرینات دور بودند و نتوانستند بازی کنند. عدم شناخت ترکیب تازه توسط کادر فنی به دلیل تغییرات و عدم هماهنگی بین نفرات باعث شده نتایج تیم ما راضی‌کننده نباشد و امیدواریم بعدازاین تعطیلات 20 روزه شرایط بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اظهارات تونی در نشست خبری خاطرنشان کرد: من بعد از این صحبت‌هایی که اولیویرا انجام داد با تونی صحبت کردم که او گفت منظور من با این شدت نبوده و به خاطر عصبانی بودن از نتیجه آن صحبت‌ها را مطرح کرده که ما این مشکل را حل کردیم تا تیم را از این حالت خارج کنیم و از کمک یکی از مربیان داخلی که قبلاً با تونی کارکرده بود در ادامه لیگ برتر استفاده می‌کنیم.

عباسی تصریح کرد: اگر بخواهیم از یک مصاحبه بعد از بازی نتیجه کلی برای باشگاه بگیریم دور از انصاف است چون شرایطی که ما در فصل گذشته به وجود آوردیم و این مهره‌هایی که با سختی توانستیم جمع کنیم را اگر با فصل قبل مقایسه کنیم می‌بینیم ما سال گذشته با یک تیم ازلحاظ تاکتیکی پایین‌تر تا مرز قهرمانی رفتیم و اگر این تیم فعلی به هماهنگی کافی برسد وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم و باقدرت به سمت قهرمانی پیش می‌رویم.

وی درباره عملکرد تراکتورسازی پیش از شروع فصل گفت: بعد از پایان لیگ چهاردهم ما بنا را بر این گذاشتیم که ادامه فعالیتمان با تونی اولیویرا باشد و از او خواستیم بازیکنان موردنظر خود را مشخص کند. ایشان لیستی را در اختیار ما گذاشتند که در هر پست چند بازیکن حضور داشتند و سپس برای گذراندن تعطیلات به کشورشان بازگشتند که ما در طول این مدت که با بازیکنان مذاکره می‌کردیم با او در ارتباط بودیم و به جذب نفرات جدید پرداختیم و حتی وقتی برگشتند تا قبل از جذب بازیکنان موردنیاز قرارداد نبستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تأکید کرد: پس از اتفاقات فصل گذشته ما برای قهرمانی در فصل جدید آماده می‌شدیم که تونی پس‌ از اینکه به این نتیجه رسید که بازیکنان خوبی جذب‌شده، قراردادش را با باشگاه امضا کرد و تمرینات تیم آغاز شد. تیم ما جزو دسته دوم تیم‌ها بود که تمریناتش را نه خیلی زود آغاز کرد نه خیلی دیر و اگر به هماهنگی مطلوب برسیم نتایج متفاوتی رقم خواهد خورد.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که تیم در فصل قبل داشت و به مرز قهرمانی رسید توقع مردم بالا رفت و امروز از ما توقع دارند که تیم خیلی بهتر از این ظاهر شود ولی هنوز تعادل جدول برقرار نشده و می‌بینید که در انتهای جدول تیم‌های خوبی حضور دارند. به‌هرحال باگذشت زمان تیم‌هایی که استخوان‌بندی خوبی دارند رفته‌رفته خودشان را به بالای جدول می‌کشند.

وی در پاسخ به این سؤال که تونی رفتنی است یا می‌ماند، گفت: قطعا تونی می‌ماند و ما پشتیبانی‌مان را از او اعلام می‌کنیم و از کادر فنی و بازیکنان به نحو احسن حمایت می‌کنیم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها