يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۱۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: برآورد بنده این است که چمران به عنوان رئیس سال آینده شورا برگزیده خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مرتضی طلایی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: برآورده بنده این است که چمران از طیف اصولگرایان شورا به عنوان رئیس آتی این نهاد برگزیده خواهد شد. 

وی همچنین درباره کاندیدا شدن خود به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر نیز گفت: هر مسئولیتی که به بنده واگذار شود و بدانم در آن تاثیرگذار خواهم بود می‌پذیرم اما بنا ندارم برای ریاست شورا کاندیدا شوم.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: مذاکرات دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرای شورا در جریان است؛ اگرچه این انتخابات به صورت دو طیف برگزار می‌شود اما باید بعد از آن به سمت یکدلی و یکپارچگی پیش برویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها