يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
پیکر مطهر ۱۷ شهید دوران دفاع مقدس امروز هشتم شهریور ماه از طریق مرز باشماق کردستان وارد کشور شد. پیکر مطهر این شهدا در مناطق کردستان عراق یعنی مناطق عملیاتی پنجوین، دربندی خان، چوارتا، بلفت و کرکوک تفحص شده است.
به گزارش پایگاه 598، پیکر مطهر 17 شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی پنجوین، دربندی خان، چوارتا، بلفت و کرکوک کشف شده است، امروز هشتم شهریور ماه از طریق مرز باشماق مریوان وارد کشور شد.

پیکر مطهر این شهدای گرانقدر پس از استقبال توسط مرز نشیان غیور مریوان و عبور از شهرهای سقز، دیوان دره، سنندج، دهلران، قروه و بیجار به تهران منتقل خواهند شد. این شهیدان در عملیات‌های والفجر4، والفجر9، والفجر10 و نصر 7 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شروع این مراسم با حضور زائرین و کاروان‌های راهیان نور و مردم استان کردستان از محل مرز بین المللی باشماغ شهرستان مریوان  از ساعت 9:30 صبح بوده و در ادامه مردم غیور مریوان از ساعت 11 پذیرایی این عزیزان از سفر برگشته خواهند شد.

در ادامه، کاروان شهدا در ساعت 16 مهمان شهرستان «سقز» خواهد بود و مردم ولایتمدار این خطه از میدان انقلاب تا میدان قدس این شهدا را تشییع و بدرقه خواهند کرد.

در پایان مردم دیواندره در ساعت 18:30 کاروان شهدا را در این شهرستان مورد بدرقه و مشایعت قرار خواهند داد. کاروان شهدا در روز دوشنبه 9 شهریور ماه این شهدا وارد شهر قروه شده و بعد از تشییع از مقابل مسجد جامع سنندج با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان تشییع خواهد شد تا پس از آن نیز در مراسم شبی با شهدا مهمان مردم بیجار باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها