کد خبر: ۳۳۶۱۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
در نشست خبری سخنگوی دستگاه قضایی مطرح شد:
سخنگوی قوه قضاییه با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند 7 و 8 این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و 30 سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بازرسی از بند 7 زندان اوین و کشف اشیا و وسایل غیرمجاز از مهدی هاشمی که در این بند نگهداری می‌شود، گفت: طبق ضوابط زندان معمولاً بازرسی‌ها به صورت سرزده و یا با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه قضایی تصریح کرد: گاهی از برخی بندها بازرسی‌هایی به عمل می‌آید و در آنجا وسایل غیرمجازی پیدا می‌شود که بلافاصله رفع می‌شود و گاهی هم زندانیان سر و صدا می‌کنند که چرا بازرسی‌ صورت می‌گیرد؛ در حالی که اگر این کار انجام نشود با همان وسایل مرتکب جرم می‌شوند و مجدداً هم خودشان و هم ما را دچار مشکل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند 7 و 8 این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و 30 سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه نمی‌توان گفت سکه غیرمجاز است، گفت: ممکن است سکه را همراه خود داشته باشد اما داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.

وی تأکید کرد: همچنین از برخی دیگر از زندانیان هم تعدادی وسایل غیرمجاز از جمله گوشی موبایل و فلش مموری کشف شد.

شایان ذکر است که در پی محکومیت مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضدامنیتی و قطعیت حکم نامبرده در دادگاه تجدیدنظر، پس از طی مراحل اداری حکم به مرحله اجرا درآمد و متهم 18 مردادماه جهت تحمل محکومیت به زندان اوین معرفی گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
با تمام احترامی که برا هاشمی قائلم ولی ایشون شخصیت ثابتی نداره و منفعت طلبه البته ایشون از طرف خانواده به شدت تحت فشاره فرزند نحص زبیر باعث تباهی زبیر یار پیامبر شد حالا نوبت یار امامه اینا امتحان سخته برا هاشمی بینم به عاقبت زبیر گرفتار میشه یا مثل ابوذر سربلند بیرون میاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها