أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۵۳
زمان انتشار: ۰۶:۰۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، در حالی که حواشی برکناری هدایت‌الله خادمی از مدیریت شرکت حفاری شمال تمامی ندارد، یکی از تلویزیون‌های وابسته به وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در برنامه‌ای با اجرای علیرضا نوری‌زاده به حمایت از بیژن نامدارزنگنه در ایفای نقشش در برکناری مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال پرداخت. به گزارش «عصرنفت»، علیرضا نوری‌زاده مجری این برنامه در بخشی از برنامه شبانه خود در قامت یک مرد مطلع از واردات دکل حفاری گفت: خادمی به درخواست چینی‌ها برای واردات دکل حفاری با فاینانس ۴ ساله پاسخ رد داد در حالی که می‌توانست با آنها کار کند. وی به طور مشخصی از خادمی انتقاد کرد که چرا برای واردات دکل‌های چینی با دلال‌ها وارد مذاکره نشده است! این مجری متوهم که به «مجری اجاره‌ای» و «پول‌پرست» شهرت دارد و حتی در یکی از برنامه‌های خود عبدالمالک ریگی را ستوده بود، با دفاع جانانه از وزیر نفت ایران، اقدام وی را تایید و تمام قد از آن حمایت می‌کند که در نوع خود بسیار عجیب است. در این برنامه خادمی به صورت جالبی مورد تخریب قرار می‌گیرد. اما دلیل حمایت شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا از برکناری خادمی و پشتیبانی از برکنارکنندگان وی چیست؟ پشت‌پرده‌ای که نوری‌زاده، زنگنه را از ارکان اصلی آن می‌داند. براساس این گزارش، رضا مصطفوی طباطبایی یکی از سرحلقه‌های کرسنت و «قمارباز کرسنتی» که در دولت گذشته به واردات دکل و معاملات نفتی راه پیدا کرده بود به سبب نسبت فامیلی همسر خود با سعید کریمیان، رئیس شبکه صهیونیستی «جم‌تی‌وی»، مبلغی را در اختیار علیرضا نوری‌زاده قرار می‌دهد تا وی در شبکه صدای آمریکا، از برکناری خادمی حمایت کرده و زنگنه را مورد تقدیر قرار دهد. رضا مصطفوی طباطبایی که یکی از سرحلقه‌های اصلی کرسنت و عضو ثابت «حلقه کرسنتی‌ها» است در زنجیره‌ای که منافع افراد حلقه تامین می‌شود، با پرداخت مبلغی به نوری‌زاده از اقدام هم‌تیمی‌های خود در ایران پشتیبانی می‌کند. براساس اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های ایرانی، مهم‌ترین دلیل برکناری خادمی از سمت خود، فشار حلقه کرسنتی‌ها بوده است. این حلقه به مسؤولان ارگان متولی شرکت حفاری شمال پیام داده است برای نقد شدن مطالبات حفاری شمال، هدایت‌الله خادمی باید برکنار شود.  


رضا مصطفوی طباطبایی که ۸۷ میلیون دلار از منابع بیت‌المال را به جیب زده است این روزها با حضور «نامحسوس» خود در رسانه‌های ضد انقلاب به ایجاد انحراف در بررسی این پرونده پرداخته و با خطی که از شرکای خود در ایران می‌گیرد، در صدد معرفی افرادی دیگر در پرونده دکل گمشده است تا دوستان وی با خیالی راحت به فعالیت‌های اقتصادی خود مشغول باشند. این در حالی است که رضا مصطفوی طباطبایی، پسر آقازاده اصلاحاتی و «ا.ف» یکی از چهره‌های مطرح نفتی عضو هیات مدیره یک شرکت نفتی هستند که هم‌اکنون نیز فعالیت‌های خود را با خیالی آسوده پی گرفته و با واریز کردن دلارهای حاصل از دلالی‌گری، به تخریب چهره  نمایندگان مجلس، امضاکنندگان طرح استیضاح زنگنه و هدایت‌الله خادمی می‌پردازند .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۰۹:۳۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
دوران این نوع تخریب ها گذشته و کسی باور نمی کند زحمت نکشید زنگنه وزیر توانائیست حالا چون شخصی آمده و از تصمیم او حمایت کرده نمیتوان عملکرد ایشان را زیر سوال برد لابد میخواهید بگویید زمان قاسمی همه چیز خوب بود چرا اون موقع لال مونی گرفته بودید . اینهمه فساد در دولت قبل صورت گرفت هیچ حالا دارید به فساد افراد خارج از حوزه ایران می پردازید که چه شود درد اینجاست که فساد فله ای آقازاده ها را سرپوش میگذارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها