کد خبر: ۳۳۶۱۶۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشرافی‌گری در مدیران فاجعه است، این منش شهیدان ما نبود، مدیران نباید پس از انتصاب سراغ تغییر ماشین و دکوراسیون اتاق و منزل بروند.

به گزارش پایگاه 598، عبدالوحید فیاضی یک‌شنبه‌شب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تاریخ انقلاب و ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر و فاجعه 7 تیر در حزب جمهوری اسلامی، اظهار کرد: آن روز ایران به تار مویی بند بود، در همین حین و در 8 شهریور هم انفجار نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر در فاصله کمتر از سه ماه، این همه فاجعه و خسارت، اما جمهوری اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: امروز مسئولان باید همان مسئولان شوند، اگر چه مدیران شاید نتوانند رجایی شوند ولی تلاش کنند زندگی، راه و روش آنها رجایی‌گونه شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: اشرافی‌گری در رفتار مدیران فاجعه است، این منش شهیدان ما نبود، مدیران نباید پس از انتصاب سراغ ماشین و دکوراسیون اتاق و منزل بروند، آن هم در زمانی که مردم محتاج همین 45 هزار تومان یارانه هستند و یکی از مسئولان بانک نقل می‌کند از زمان واریز 12 شب تا صبح 30 درصد مردم آن را برداشت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته تجلیل از خدمات دولت است، ضمن سپاسگزاری از خدمات دولت از صدر تا ذیل توصیه‌‌ها هم هست و ما وظیفه داریم به‌عنوان نمایندگان مردم انحرافات را گوشزد و تذکر دهیم.

فیاضی اضافه کرد: خدمات عمومی با همکاری همه دستگاه‌ها انجام می‌شود لیکن برخی از برخوردها و انتصابات که شبانه انجام می‌شود، پسندیده نیست، امروز استان در بخش نانو رتبه سوم را دارد و نور نمونه و متولی اصلی آن است، در این زمان رئیس اداره‌ای که یک‌ماه از خدمتش مانده را عوض می‌کنند، من با آمدن کسی مخالف نیستم اما در تغییر و برداشتن مدیر باید رعایت اخلاق بشود و کار نابخردانه انجام نگیرد.

وی تصریح کرد: در بحث اعتبارات مسئولان باید پیگیر شوند و تلاش کنند تا از مدیران استانی اعتبارات مصوب را دریافت کنند و با مشارکت و چانه‌زنی جدی حق شهرستان را بگیرند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  در پایان گفت: پروژه محور نور ـ چمستان ـ آمل و کمربندی نور به رویان در حال انجام است اما رضایت‌بخش نیست و ظاهراً پیمانکار فعلی توانایی ندارد و عقب‌نشینی کرده است که در این زمینه با پیمانکار دیگری صحبت شد و قرار است از پروژه بازدید کنند و این امر نیاز به پیگیری جدی دارد تا شاهد تصادفات و خسارات نشویم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند امام جمعه  شهرستان نور نیز با اشاره به چرایی الگو شدن شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همه این ظرفیت را دارند اما باید تلاش کنند تا به این درجه برسند، شهید رجایی و باهنر در خدمتگذاری و مردم‌داری نمونه بودند و باقی ماندند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها