أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۶۲۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، اسکند کوتی که در برنامه «خندوانه» مهمان رامبد جوان بود، درباره ویژگی‌ها و توانایی‌های عادل فردوسی‌پور حرفهای ناب و جالبی زد. او بی‌آنکه درگیر غرور کسوت خود شود، متواضعانه لب به تحسین فردوسی‌پور گشود و او را عامل اعتبار گزارشگری خواند. کوتی در کمال صداقت گفت: «عادل رنسانسی را در گزارشگری ایجاد کرد. تا قبل از او استاد بهمنش انقلابی در گزارشگری ایجاد کرد ولی تا آمدن عادل همه چیز عادی پیش می‌رفت و آن طور که باید گزارشگران از جمله من اثرگذار نبودیم. عادل فردوسی‌پور به کار ما اعتبار داد. گزارشگر فوتبال احترام پیدا کرد. احترامی که برای کار او الان قائل هستند الان برای من هم اعتبار آورده است».

اسکندر کوتی شاید هیچ‌گاه بهترین نبود، شاید هیچ‌گاه با گزارشش هیچ کارشناسی را به سکوت وانداشت، شاید برنامه پرمخاطبی نداشت، اما دیشب آقای «جنگ فوتبال آسیا»، در منش و تواضع بهترین بود. او در روزهایی که نبرد بر سر بهترین بودن در فوتبال ما بیداد می‌کند، به گزارشگران جوان درس ماندگاری داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها