يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۲۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
سید محمدحسن حسینی خبرنگار مجروح‌شده صدا و سیما در سوریه پس از ورود به فرودگاه امام خمینی گفت: ما سرباز رسانه‌ هستیم و شما عزیزان فرماندهان ما هستید و ما افتخار می‌کنیم که چنین فرماندهانی را داریم، تنها وصیت من آن است که رهبری را هیچ‌گاه تنها نگذاریم.
به گزارش پايگاه 598، شب گذشته سید محمدحسن حسینی خبرنگار مجروح شده صدا و سیما در سوریه با استقبال خبرنگاران رسانه‌های جمعی، به‌ویژه خبرنگاران صدا و سیما و اعضای خانواده‌اش وارد تهران شده و پس از معاینه پزشکان به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد. گزارش تصویری ورود وی را به فرودگاه امام خمینی(ره) در اینجا ببینید.

سید محمدحسن حسینی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع دوستان خود گفت: از خدا می‌خواهم که به ما این توفیق را بدهد که پیرو رهبری باشیم. وقتی که به سوریه می‌رفتم وصیت کردم و اکنون هم وصیت من به ملت شریف ایران و جوان‌های ایران و به همه یک چیز است که همه پیرو رهبری باشند، همان‌طوری که امام گفت تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد.

وی افزود: رهبر ما نماد اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است. ایشان نماد وحدت و همبستگی و پایداری این امت و ملت است. مهم این است که همه پیرو رهبری باشیم و برای سلامتی رهبرمان دعا کنیم. ما سرباز کوچکی در این راه هستیم و مقتدای ما شهدا و امام شهدا هستند. در راه اعتلای کلمه الله و انقلاب اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران هرآنچه بدهیم، کم داده‌ایم.

حسینی خطاب به گزارشگران و همکاران خود که به استقبال وی آمده بودند، گفت: ما سرباز رسانه‌ هستیم و شما عزیزان فرماندهان ما هستید و ما افتخار می‌کنیم که چنین فرماندهانی را داریم. تنها وصیت من آن است که رهبری را هیچ‌گاه تنها نگذاریم و  از تمامی عزیزان و پدر و مادر می‌خواهم که مرا دعا کنند که تا آخر این راه را ادامه بدهم. ان‌شاء‌الله تا آخرین لحظه و نفس خدمتگزار این مملکت و این نظام مقدس باشیم. خدا به ما توفیق داده است که خدمتگزار این مملکت باشیم و از خدا می‌خواهیم که به ما کمک کند تا آخرین لحظه در این راه باشیم تا شرمنده شهدا نشویم و وقتی که می‌گوییم لبیک یا حسین و لبیک یا زینب از روی واقعیت این حرف‌ها را بزنیم.

این گزارشگر صدا و سیما ادامه داد: امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) امروز واقعاً به ملت بزرگ ایران و این جوان‌ها افتخار می‌کنند. ای‌جوان‌ها و ای جوانان غیور و ای بچه مسجدی‌ها، شماها امروز افتخار این عزیزان هستید چرا که امروز به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) لبیک می‌گویید. این ندا امروز این‌گونه لبیک گفته می‌شود که همه ما پیرو رهبری باشیم و فرمایشات ایشان را مو به مو اجرا کنیم. ان‌‌شاء‌الله همه این توفیق را پیدا کنیم که این راه را تا آخر ادامه بدهیم چرا که خون‌های زیادی ریخته شده است اما به‌خاطر این انقلاب و این نظام می‌ارزد تا اینکه این پرچم به دست خود آقا امام زمان(ع) برسد.

وی با تأکید بر "وظیفه ما تبعیت از رهبری است" گفت: من وقتی که یک سال پیش به سوریه رفتم وصیتنامه‌ای را نوشتم، تنها وصیت من به ملت شریف ایران این است که نگذارید رهبر انقلاب تنها بماند. شما را به خدا و پیغمبر خدا و ائمه قسم می‌دهم که نباید بگذاریم اشک در چشمان رهبرمان حلقه بزند. جان ما واقعاً فدای رهبر انقلاب به‌خاطر اینکه ایشان خود را فدای اسلام کرده است. این رهبر وارسته و حکیم و فداکار باید شب و روز برایش دعا کنیم که خدا عمر طولانی به ایشان بدهد و پرچم مقدس این نظام را به دست آقا امام زمان(ع) برساند.

حسینی ادامه داد: تا زمانی که از رهبری تبعیت شود، تمام قدرت‌های استکباری دنیا هیچ غلطی نتوانستند بکنند و نخواهند توانست که کاری انجام دهند. این آخرین تیر دشمن است و از یمن تا عراق و سوریه و لبنان امروز خط مقدم این نبرد است و ان‌شاء‌الله همان‌طور که این امت تا الآن پیروز بوده این آخرین توطئه دشمن هم شکست خواهد خورد و ما به این پیروزی اطمینان داریم. ملت‌های منطقه آگاه شدند و توطئه‌های دشمنان اثری نخواهد گذاشت.

وی در پایان گفت: من سرباز کوچکی هستم و از 13سالگی به‌همراه پدرم به جبهه رفتم و چند بار هم آنجا زخمی شدم و اکنون هم خدا به ما توفیق داد به‌عنوان یک سرباز کوچک رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و سوریه که خونی از ما ریخته شد و ان‌شاء‌الله مورد قبول حق واقع شود.  مهم نیست که ما بیفتیم، چرا که جوانان برومند هستند و این پرچم زمین نخواهد افتاد.

سید محمد حسینی خبرنگار صدا و سیما در حین تهیه گزارش از عملیات ارتش سوریه در استان لاذقیه این کشور مورد اصابت خمپاره تروریست‌ها قرار گرفت و به‌شدت از ناحیه صورت، دست و پا مجروح شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها