أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
آرامش عجیبی که این‌ روزها در کرار جاسم به وجود آمده، از آن اتفاقاتی است که کمتر از سوی او دیده شده است.
به گزارش پایگاه 598، آرامش عجیبی که این‌ روزها در کرار جاسم به وجود آمده، از آن اتفاقاتی است که کمتر از سوی او دیده شده است. بدون حاشیه‌های معمولش در تمرینات حاضر می‌شود و هیچ اعتراضی هم به هیچ چیز ندارد. با توجه به خبرهایی که پرداخت 400 میلیون تومانی باشگاه به این بازیکن را دلیل اصلی آرامش او می‌داند اما کرار هیچ حرفی از این پرداخت نمی‌زند و شرایط خود را مثل بازیکنان دیگر می‌داند: «فعلا که مشکل خاصی از نظر مالی نیست. البته من هم مثل خیلی دیگر از بازیکنان تیم از باشگاه چکی دریافت کرده‌ام که تاریخش 27 شهریور است و امیدوارم که پاس شود. به جز این مورد مشکلی وجود ندارد.»

او درباره محل سکونتش می‌گوید: «خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردم را از من گرفتند و گفتند که مالکش می‌خواسته آنجا را بسازد و تبدیل به مجتمع کند. الان هم در هتل المپیک زندگی می‌کنم.» کرار در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند این وضعیت را تحمل کند، تأکید می‌کند: «الان باشگاه می‌خواهد برای بازیکنان خارجی دیگرش خانه بگیرد. ریوالدو و پروپژیچ در اولویت هستند و من هم به باشگاه گفتم که چون من از قبل در تهران زندگی کرده‌ام و با شرایط تهران آشنا هستم می‌توانم مدتی در هتل باشم و برای این به باشگاه این فرصت را دادم که اول برای آنها خانه تهیه کند و بعد به فکر من باشد. ولی این را می‌دانم که باشگاه می‌خواهد برای من هم خانه تهیه کند چون هزینه هتل ماندن من بیشتر از این است که برایم خانه تهیه کنند.»

از کرار درباره اتومبیل بنزی که مسوولان استقلال آن را مقابل در باشگاه به او نشان دادند، پرسیده می‌شود و اینکه آیا حقیقت دارد که او به دلیل پایین بودن مدل سال ساخت آن را نپذیرفته؟ او در این رابطه می‌گوید: «آن بنزی که به من نشان دادند را خودشان برگرداندند. بعد هم که سوال کردم چه شد گفتند که ظاهرا مشکل فنی داشته و بعد یکسری ماجراهای دیگر به‌وجود آمد که تا حدی در رسانه‌ها مطرح شد تا اینکه در نهایت من قید ماشین را زدم و چک باشگاه را گرفتم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها