يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۳۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
نتانیاهو در ملاقات با مقامات ایتالیایی گفته است؛ داعش یک گروه وحشی است اما ایران خطرناکتر از آن است چون در پی تولید بمب اتمی است!
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: نتانیاهو در ملاقات با مقامات ایتالیایی گفته است؛ داعش یک گروه وحشی است اما ایران خطرناکتر از آن است چون در پی تولید بمب اتمی است!

گفتم: ولی صهیونیست‌ها بارها اعتراف کرده‌اند که در آموزش و حمایت و برنامه‌ریزی برای تروریست‌های داعش نقش موثر داشته‌اند و رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها فیلم و تصویر عیادت نتانیاهو از تروریست‌های مجروح داعش در بیمارستان‌های اسرائیل را با افتخار!! منتشر کرده‌اند.

گفت: از این گذشته تروریست‌های داعش همان جنایات وحشیانه‌ای را مرتکب می‌شوند که صهیونیست‌ها در غزه و صبرا و شتیلا مرتکب ‌شدند و آل‌سعود در یمن و...

گفتم: چه عرض کنم؟! دور از جان گرگ و بلانسبت کفتار، از یک صهیونیست پرسیدند به نظر تو گرگ بهتر است یا کفتار؟ گفت؛ اگر حمل بر نژادپرستی نکنید، کفتار!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها