کد خبر: ۳۳۶۳۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
پس از معروفی دو کتاب "جام جهانی جوادیه" و "یک عاشقانه آرام" در برنامه خندوانه جهت برگزاری مسابقه، سودجویان وارد عمل شده و با توجه به این مسابقه نسخه‌های مخدوش را با قیمت‌هایی نازل می‌فروشند.
به گزارش پایگاه 598، برنامه خندوانه سعی دارد با معرفی کتاب از زبان مهمانان و مجری برنامه، مخاطبان خود را به کتابخوانی علاقه‌مند کند.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در برنامه هفته گذشته به معرفی، دو کتاب به همراه مسابقه کتابخوانی پرداخت. وی پیش از این نیز کتاب‌های «دکتر بازی»، «چوپان معاصر»، «فرهنگ گفته‌های طنزآمیز» و «مدیر مدرسه» را معرفی کرده بود.

«جام جهانی جوادیه» نوشته «داوود امیریان» و «یک عاشقانه آرام» نوشته نادر ابراهیمی دو کتاب تازه معرفی شده در این برنامه هستند که حواشی را ایجاد کرده است.

نکته قابل تامل که اعتراض دست‌اندرکاران کتاب «جام جهانی جوادیه» را در بر دارد، دانلود فایل pdf این اثر است که ظاهرا به شکل غیر قانونی در حال گسترش است. متخلفان این فایل ها را با قیمت‌های هزار تومان و یا حتی رایگان در دسترس قرار می‌دهند که تماما نسخه‌هایی مخدوش هستند و خریداران باید در این زمینه هوشیار باشند.

دو نوع فایل پی دی اف در حال حاضر درباره این کتاب در حال توزیع است که یکی ناقص بوده و قابل خواندن نیست و یکسری از افراد نیز کتاب را تایپ کرده و در حال انتشار آن هستند. در صورتی که عنوان پی دی افی که مطرح شده اشتباه است و منظور نرم‌افزاری است که روی تلفن‌های همراه نصب شده و شخصی است و قابلیت به اشتراک گذاری هم ندارد و هر فرد می‌تواند این نرم‌افزار را شخصی برای خود خریداری کند.

این گزارش اضافه می‌کند، علاقه‌مندان برای خواندن کتاب‌های مسابقه خندوانه دو راه پیش رو دارند، خریدن نسخه کاغذی کتاب از فروشگاه اینترنتی کتابخون با ارسال کلمه «خندوانه» به 10005720  و یا دانلود نسخه الکترونیکی کتاب‌ در نرم‌افزار آندرویدی خط‌خوان به نشانی www.khatkhan.com همچنین آنهایی که دسترسی به خرید اینترنتی ندارند می‌توانند این کتب را از کتابفروشی‌ها نیز تهیه کنند.

نسخه الکترونیکی کتاب جام جهانی در جوادیه نوشته داوود امیریان 3 هزار تومان قیمت دارد و سایر فایل‌های و یا نسخه‌هایی غیر از موارد مذکور غیر قانونی و ناقص هستند.


منبع: نسیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها