يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۳۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید این کمیته مخالف فعالیت همزمان وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران و تیم تاسیسات دریایی است.
به گزارش پایگاه 598، عباس ترابیان درباره تصمیم جدید کمیته فوتسال برای فعالیت همزمان وحید شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما مخالف این موضوع هستیم. اگر هم می‌گوییم مخالفیم دلایل متعددی دارد. اول اینکه سرمربی نمی‌تواند تمرکزش را در دو تیم داشته باشد چون نصف انرژی‌اش هرز می‌رود.

وی افزود: دلیل دوم این است که وحید شمسایی وقتی سرمربی تیم ملی می‌شود باید کل لیگ را زیر نظر بگیرد. وقتی شمسایی و دستیارانش درگیر مسابقات هستند، عملا تیم ملی تعطیل می‌شود. آقای افتخاری اعلام کرده که اردوی اصلی تیم ملی یک ماه پیش از جام ملتهای آسیا و به صورت شبانه روز است ولی سئوال من این است که مگر ما می‌خواهیم چیزی را به تیم ملی تزریق کنیم که یک ماهه این اتفاق رخ بدهد؟ ما باید در طول این چند ماه بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و بازیکنان را رها نکنیم.

رئیس کمیته فنی در ادامه به دلیل سوم مخالفتش اشاره کرد و گفت: یک دلیل دیگر این است که با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات، این توهم پیش می‌آید که بعضی از تیم‌های مقابل همکاری لازم را نداشته باشند و اثرگذاری‌هایی رخ بدهد. ما نمی‌خواهیم هیچ تیمی را متهم کنیم ولی به هر حال این توهم همیشه خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه آقایان برای تصمیم گیری تعقل نمی‌کنند، تصریح کرد: من از باشگاه تاسیسات دلخور نیستم ولی بهتر است آنها در این قضیه تیم ملی را در اولویت قرار بدهند. این چیزی است که حداقل در شعارها می‌شنویم. مسئولان این باشگاه اجازه بدهند شمسایی آزاد شود و تمام وقت در خدمت تیم ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی در این مدت کم پیش رو کار سختی دارد. با توجه به میانگین سنی لیست تیم ملی که اعلام شده، بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. باید وقت زیادی صرف تیم ملی شود تا با آمادگی کامل به جام ملتها بروند و مقابل تیم‌های قدرتمند قد علم کنند. این موضوع برای کمیته فنی بسیار مهم است و با حضور همزمان شمسایی در باشگاه و تیم ملی موافقت نمی‌کنیم. حالا اگر آقایان خودشان می‌خواهند، هر تصمیمی بگیرند. دیگر فردا نباید ما را متهم کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال در خصوص صحبت‌های سیدرضا افتخاری که گفته بود نظرات کمیته فنی لازم الاجرا نیست، تصریح کرد: افتخاری گاهی حرفهایی می‌زند که جواب ندارد. اگر نظر کمیته فنی لازم الاجرا نیست پس چرا آنرا تشکیل دادید؟ کمیته فنی را برای امیال شخصی خودتان به عنوان دکور می‌خواهید؟ اینطور نیست.

ترابیان ادامه داد: اگر نظر کمیته فنی مهم نیست چرا با من جلسه گذاشتید و چرا می‌گویید این کمیته باید کمک کند؟ آقای افتخاری! مسائل ملی کشور از هر چیز دیگری مهمتر است.ما این را در عمل ثابت کردیم. نمی‌خواهیم اتفاقی بیافتد که فردا بگویند مگر کمیته فنی کور بود که این تصمیمات را گرفتند. همه از اعضای کمیته فنی توقع دارند. البته اگر آقایان به حرفمان گوش نکنند نمی‌رویم به جایی شکایت کنیم ولی مسئولیت هر اتفاق و نتیجه‌ای با خودشان است.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان درباره اسامی دستیاران وحید شمسایی در تیم  ملی هم گفت: در جلسه‌ای که با افتخاری داشتیم با درخواستشان برای معرفی مربی بدنساز، مربی گلرها و کمک مربی موافقت کردیم. ما همه جوره همکاری کردیم تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها