أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
ظاهرا مظلومی نمی‌خواهد قبول کند اینطور کری خواندن‌ها معمولا سرنوشت جالبی ندارد.
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی انگار گاهی یادش می‌رود یک «سرمربی» است و شأن و جایگاه او با هواداران فرق دارد. اینطوری است که او بعضی مواقع حس می‌کند به جای نیمکت استقلال روی سکوهای جایگاه هشت نشسته و شروع می‌کند به کری خواندن برای حریف؛ آخرین پرده این داستان هم همین جمله عجیب استاد بود: «پرسپولیس که رقیب ما نیست!»

ظاهرا مظلومی نمی‌خواهد قبول کند اینطور کری خواندن‌ها معمولا سرنوشت جالبی ندارد. او یک بار روز 13 بهمن 90 بعد از گل دوم تیمش در داربی از این کارها کرد و از تیم 10 نفره سه گل خورد. اگر دوست ندارد آن روز تلخ را به یاد بیاورد، می‌تواند سرنوشت مرفاوی را بعد از نشست خبری داربی برگشت لیگ ششم مرور کند؛

جایی که صمد آقا گفت: «مهم این است که ما 12 امتیاز از آنها جلوتریم.» آخر فصل اما نه تنها پرسپولیس دنیزلی از استقلال رد شد، بلکه تا آستانه قهرمانی هم پیش رفت!


منبع: دانا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
۱
۱
این خبر را چند سایت لنگی دیگر هم کار کردند ! خب انتظار دارید وقتی مربی به ظاهر متشخص لنگی ها میگوید امسال هم رفت و برگشت استقلال را میبریم مظلومی چیزی نگوید ! شما مصداق بارز ضرب المثل این سر بام سرما آن سر بام گرما هستید ! خجالت بکشید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها