کد خبر: ۳۳۶۳۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
از حمایت دختر آیت‌الله از عملکرد استاندار تا لغو سخنرانی عمومی/
فائزه که با دعوت منیژه موسوی، فعال سیاسی و از کاندیداهای شکست خورده انتخابات شورای شهر تبریز به این شهر سفر کرده بود در محل منزل یکی از زوج های اصلاحاتی تبریز در یکی از محلات لوکس تبریز حاضر شده و دیداری با برخی فعالان این جریان داشت.
به گزارش پایگاه 598، فائزه هاشمی رفسنجانی، در یکی از آخرین روزهای مردادماه در سفری اعلام نشده به تبریز آمد و در جلسه ای خصوصی با برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب آذربایجان شرقی دیدار کرد.

این سفر که به دلیل عدم اطلاع رسانی از سوی میهمان و میزبان با تعابیری چون شخصی و محرمانه از آن یاد شد؛ دارای جزئیات خاص و قابل اعتنایی بوده است که ائل در این مجال به انتشار آنها اقدام می کند.

وی که با دعوت منیژه موسوی، فعال سیاسی و از کاندیداهای شکست خورده انتخابات شورای شهر تبریز به این شهر سفر کرده بود در محل منزل یکی از زوج های اصلاحاتی تبریز در یکی از محلات لوکس تبریز حاضر شده و دیداری با برخی فعالان این جریان داشت.

یک جلسه محفلی برای شنیدن درد دل های نسل دوم اصلاح طلبان در تبریز 

گفته می شود برخی اعضای جمعیت زنان مسلمان نواندیش و مجمع زنان اصلاح طلب در این جلسه حضور داشته اند. علی رغم تعداد کم شرکت کننده در این جلسه محفلی، یک جلسه خصوصی دیگر نیز با حضور فائزه هاشمی برگزار شده است که مطالبی از سوی فائزه هاشمی در آن مطرح شده است.

گفته شده است انتقاد برخی حاضران در این جلسات نسبت به عملکرد سیاسی جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و نسل اولی های اصلاح طلبان استان به خصوص در مورد انتصاب مدیران مورد تایید دختر آیت الله هاشمی قرار نگرفته است و وی انتصاب برخی چهره های جریان موسوم به اصلاح طلب را نشانه همراهی استاندار با این طیف دانسته است.

یکی دیگر از موراد مطرح شده در این جلسات به فضای رسانه ای آذربایجان شرقی مربوط بوده است که یکی از حاضران، که اخیرا سایت خبری نیز راه اندازی کرد؛ مدعی حمایت دستگاه ها از رسانه های منتقد دولت به جای حمایت از معدود رسانه های حامی دولت شده است.

سمپات فائزه در تبریز؛ در تلاش برای گنجاندن نامش در فهرست اصلاح طلبان

فائزه هاشمی و دوستان تبریزی اش در جریان این سفر موضوع سهم ۳۰ درصدی زنان از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را نیز بار دیگر مطرح کرده اند.

گفته می شود موسوی که رابطه نزدیکی با فائزه هاشمی دارد؛ در این جلسه توسط وی به عنوان گزینه دارای شانس پیروزی معرفی شده و فائزه هاشمی خواستار حمایت از منیژه موسوی در انتخابات شده است.

این در حالی است که موسوی علی رغم ارتباط نزدیک با برخی عناصر جریان افراطی تلاش کرده است خود را چهره های معتدل نشان دهد. پس گرفتن امضا از نامه به رئیس جمهور در محکومیت روحانی معترض به طرح موضوع رفع حصر سران فتنه و ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات از جمله اقدامات وی در این راستا بوده است.

حکم ممنوعیت فعالیت سیاسی؛ مهمترین دلیل مخالفت با سخنرانی عمومی فائزه هاشمی در تبریز

گفته می شود برخی تلاش ها برای برگزاری برنامه ای با سخنرانی فائزه هاشمی در تبریز به شکل عمومی تر وجود داشته است اما گویا استانداری آذربایجان شرقی بعد از اتفاقات رخ داده در جریان برنامه های شب های قدر جریان افراطی در تبریز که منجر به حاشیه سازی های مختلف شد؛ مانع از برگزاری چنین برنامه هایی می شود.

این در حالی است که یکی از موارد محکومیت فائزه هاشمی ممنوعیت فعالیت های سیاسی است.


منبع: دانا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها