أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد حذف یارانه بیماران خاص گفت: در چارچوب رفاه بیشتر مردم امکان ندارد از خدماتی که تاکنون ارائه شده چیزی کاسته شود و اگر اضافه نشود کمتر نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر قاضی زاده هاشمی پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی کاهش نخواهد یافت گفت: به شایعات در رسانه های مجازی توجه نکنید و امیدواریم تا آخر سال خدمات جدیدی اضافه شود، دوستان ما دارند مطالعه می کنند که این مسئله بستگی به منابعی است که به موقع تحویل بیمه ها می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیربهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آخرین اخباراز طرح تحول سلامت به سخنان رئیس جمهوراشاره کردو افزود: انشاءالله این طرح باقوت ادامه پیدا می کند و  بعضی ها هم آیه یاس نخوانند و نگویند که این طرح منابعش تامین نمی شود و یا ممکن است وسط راه زمین بخورد ، آنها از اول مخالف بودند .

وی ادامه داد: مهم مردمند که خوشحال هستند و جامعه پزشکی است که افتخار می کند و انشاءالله  این مسیر ادامه پیدا می کند.

وزیر بهداشت در مورد آمار و اطلاعات در خصوص میزان خدمات رسانی بعداز طرح تحول گفت: آمار که خیلی زیاد است و نزدیک به  دوتا کتاب می شود، هم در زمینه بهداشت، درمان و حوزه پژوهش و آموزش  بطور کلی بارها اعلام کردیم  که پرداخت مردم کاهش پیدا کرده است،  ده میلیون نفر بیمه شدند،  هشت میلیون  در حاشیه شهرها تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند و حداقل بیش از نیم میلیون زایمان طبیعی انجام شده است.

دکتر هاشمی ادامه داد: درعین حال مقیم شدن پزشکان، حضور پزشکان درمناطق محروم، چهار هزار متخصصی که توزیع شدند، انواع واکسن و دارو و حمایت از بیماران صعب العلاج بخشی از اقداماتی است که  در قالب این طرح صورت گرفته است.

وزیر بهداشت افزود: ساخت وتجهیز نزدیک به دو هزار خانه بهداشت، و بیش از هفتصد میلیارد تجهیزات پزشکی که تحویل بیمارستانهای دولتی شده از دیگر دستاوردهای طرح است که این آمار را  به صورت کامل و مشروح آن را در رسانه دیده اید و یا تقدیمتان خواهیم کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها