يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۳۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
در بازرسی بند ۷ زندان اوین تعدادی سکه و تلفن همراه کشف شد، هرچند داشتن سکه در زندان جرم نیست اما داشتن تلفن همراه در زندان غیرمجاز محسوب می شود که این فقره خلاف را نیز آقازاده جنجالی مرتکب شده است.

به گزارش پایگاه 598، دیروز حجت الاسلام اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه از بازرسی بند 7 زندان اوین خبر دارد که در این بازرسی تعدادی سکه و تلفن همراه کشف شد. هرچند وی اعلام کرد داشتن سکه در زندان جرم نیست اما این سوال پیش می آید مهدی هاشمی با 30 سکه طلا در زندان اوین قصد چه کاری را داشته است. از سوی دیگر داشتن تلفن همراه در زندان عیرمجاز محسوب می شود که این فقره خلاف را نیز آقازاده جنجالی مرتکب شده است.



منبع: فرهنگ نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها