أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۷۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
همیشه در فصل تابستان بازار رهن و اجاره رونق می‌گیرد، اما در آخرین ماه از این فصل، بازار رهن و اجاره چگونه است؟ برخی از مشاوران املاک به این سوال پاسخ داده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، همیشه در فصل تابستان بازار رهن و اجاره رونق می‌گیرد، اما در آخرین ماه از این فصل، بازار رهن و اجاره چگونه است؟ برخی از مشاوران املاک به این سوال پاسخ داده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز یکی از مشاوران املاک در شمال تهران به اقتصادنیوز گفت: میزان تقاضا برای رهن و اجاره املاک در شهریورماه نسبت به دو ماه گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته و به طور کلی بازار رهن و اجاره در تابستان 94 نسبت به تابستان 93 کمی افت کرده است.

او در ادامه افزود: قیمت رهن و اجاره املاک در تابستان امسال حدود 20 درصد نسبت به تابستان سال گذشته افزایش پیدا کرد و این افزایش 20 درصدی در آخرین ماه تابستان نیز تغییری نکرده است.

یکی دیگر از مشاوران املاک در مرکز تهران گفت: قیمت رهن و اجاره در تابستان 94 نسبت به سال گذشته نهایتاً 10 درصد افزایش یافته و در این ماه آخر تابستان همچنان بازار رهن و اجاره داغ است و قیمت‌ها در مقایسه با ابتدای فصل تابستان تغییری نکرده و هنوز تقاضا برای رهن و اجاره زیاد است.

مشاور املاک دیگری در غرب تهران بیان کرد:بازار رهن و اجاره خانه در تابستان 94 نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده و یکی از دلایل این است که بسیاری از مالکان با اضافه کردن 10 تا 15 درصد اجاره، ملک خود را با مستاجران تمدید می‌کنند و این کاهش میزان تقاضا در آخرین ماه از فصل تابستان نیز بیشتر شده است.

مشاور املاکی در شرق تهران گفت: بازار رهن و اجاره در سال 94 نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر بوده و اکثر مراجعان ما برای تمدید قرارداد بوده‌اند، اما در شهریورماه نسبت به تیر و مردادماه کمی بازار رونق گرفته است. همچنین قیمت‌ها نیز نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته و گاهی مالکان خانه‌هایشان را با همان قیمت‌های سال پیش اجاره دادند.

او خاطرنشان کرد: بیشتر تقاضاها برای رهن و اجاره واحدهای کوچک و نوساز هستند و ملک‌های قدیمی خواهان چندانی ندارد، حتی اگر با قیمت‌ بسیار پایین‌تر اجاره داده شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها