أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۳۹۱
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
وکیل‌ مهدی هاشمی گفت: وقتی کشف ۳۰ سکه از مهدی هاشمی در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد قطعاً مورد تشویش اذهان مردم می‌شود/ زمان تحویل مهدی به زندان، مقداری پول و سکه‌ و موبایل همراه وی بود که همه صورتجلسه شد
به گزارش پایگاه 598، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به خبر کشف تعدادی سکه و موبایل از مهدی هاشمی در زندان افزود: قابل توجه این است که زمانی که مهدی هاشمی را به زندان تحویل دادیم مقداری پول و تعدادی سکه‌ گرمی همراهش بود که تمامی آنها صورت‌جلسه شد و زمانی که دلیل حمل آن را از مهدی جویا شدند گفت که می‌خواهم در اعیاد تحت عنوان عیدی به دیگران بدهم.

وی با ادعای این‌که «در رابطه با تلفن همراه چون بدون دوربین بود در بدو ورود مهدی هاشمی به زندان صورتجلسه شده است» در عین حال گفت که نسبت به موکلش بیطرفانه عمل نمی‌شود.

وکیل‌ مهدی هاشمی ادامه داد: وقتی موضوعی مانند کشف 30 سکه از مهدی هاشمی در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد قطعاً مورد تشویش اذهان مردم می‌شود.

علیزاده طباطبایی در ادامه عدم ارائه ملاقات حضوری را که به درخواست مادر مهدی هاشمی بوده، مورد انتقاد قرار داد.

وی ادامه داد: برای انجام ملاقات حضوری باید درخواست خود را به دادستان تهران تقدیم می‌کردیم زیرا موافقت ایشان در رابطه با این موضوع شرط بود، اما وقتی امروز به دادسرا مراجعه کردم گفتند که دادستان تهران برای ملاقات حضوری موافقت نکرده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
موسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
عیدی یا رشوه!!!!!
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۹:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
عجب رویی دارند این خانواده وبالطبع وکیل شان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها