يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۳۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده مبنی بر درگیری فرزاد مجیدی با یکی از مسئولان این باشگاه را تکذیب کرد
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو شایعه ای که در برخی محافل خبری در خصوص مشاجره لفظی یکی از مربیان و یکی از مسئولان باشگاه استقلال منتشر شده است، ارائه توضیحی مختصر ضروری است:

فرزاد مجیدی مربی استقلال بر اساس ماموریتی که از منصور پورحیدری، مدیر تیم فوتبال استقلال داشت برای هماهنگی جهت لباسهای بازیکنان و کادر فنی به باشگاه استقلال رفت و پس از صحبتهای عادی از باشگاه خارج شد. هیچ موضوع و حاشیه دیگری در این خصوص مطرح نشد و شایعه جر و بحث ایشان با یکی از مسئولان باشگاه به این وسیله تکذیب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها