أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۴۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
رئیس دانشگاه کلمبیا خبر داد
«لی بولینگر» رئیس دانشگاه کلمبیا در اظهاراتی تاکید کرد که باراک اوباما پس از پایان دوره ریاست خود، به عنوان استاد در این دانشگاه مشغول به کار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، رئیس دانشگاه کلمبیا از حضور رئیس‌جمهور کنونی این کشور در این دانشگاه پس از پایان دوره ریاست جمهوری وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، در حالی که کمتر از دو سال به پایان دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده، در خبرها آمده که شغل آینده او  استادی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مراسم استقبال از دانشجویان جدید در روز دوشنبه(دیروز) در اظهاراتی تاکید کرد که رئیس‌جمهور کنونی این کشور پس از پایان دوره خود به عنوان استاد به این دانشگاه می‌پیوندد.

«لی بولینگر» به دانشجویان جدیدالورود گفت که دانشگاه کلمبیا آماده استقبال از حضور رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2017 است.

در همین ارتباط کاخ سفید هم در واکنش به این خبر اعلام کرد: «رئیس‌جمهور برای مدتهای مدیدی است که احترام خود را به دانشگاه کلمبیا و همچنین میلش برای ادامه کار با آنها را اعلام کرده اما تاکنون هیچ تصمیمی درباره طرحهای پس از ریاست جمهوری خود قطعی و نهایی نشده است».

خبر حضور باراک اوباما در دانشگاه کلمبیا در حالی منتشر شده که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در این دانشگاه دانشجو بوده و در سال ۱۹۸۳ مدرک کارشناسی در رشته علوم سیاسی با گرایش روابط بین‌الملل از آن اخذ کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها