أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۴۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
بتازگی تصویری از سوی برخی سایت‌های داخلی منتشر شده است که ادعا می‌کند قرار است شعار «مرگ بر آمریکا» از دیوارهای مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) در تهران حذف شود.

به گزارش پایگاه 598، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

بتازگی تصویری از سوی برخی سایت‌های داخلی منتشر شده است که ادعا می‌کند قرار است شعار «مرگ بر آمریکا» از دیوارهای مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) در تهران حذف شود.

این ادعا نخست با انتشار تصویر پاک کردن دیوار نوشتی از یکی از دیوارهای لانه جاسوسی سابق آمریکا مطرح و سپس  به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر و چندی نگذشت که تصویر ذیل با عنوان «شعار مرگ بر آمریکا از دیوارها پاک می‌شود» به عنوان خبری داغ مطرح شد.

 

ادعایی واهی که ذوق زدگی رسانه‌های ضدانقلاب و افراد معاند نظام را نیز در پی داشت، افرادی که مدعی شدند چنین رویکردی ناشی از اتخاذ تدابیری برای برقراری روابط دوستانه ایران با آمریکاست.

 

«مرگ بر آمریکا ممنوع شد»، «حذف شعار مرگ بر آمریکا از دیوارهای شهر» و «جایگزینی شعار مرگ بر آل سعود به جای مرگ بر آمریکا» تنها بخشی از برداشت‌های سلیقه‌ای و مغرضانه‌ای است که برخی افراد با انتشار تصویر فوق داشته‌اند.

«ایران مرگ بر سعودی را جایگزین مرگ بر آمریکا می‌کند»، ادعایی که با استناد به همین مطلب فوق از سوی روزنامه رأی الیوم چاپ لندن مطرح شد.

 

اما واقعیت این است که دیوارنگاری‌های قدیمی لانه جاسوسی آمریکا که بر استکبار ستیزی همیشگی جمهوری اسلامی ایران تأکید دارد هنوز سرجای خودش باقی است.

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» از روی دیوارهای لانه جاسوسی سابق اطلاعیه‌ای صادر کرد که بخشی از آن در ادامه می‌آید: «به نظر می‌رسد کسانی برای عادی سازی رابطه با آمریکا شروع به فرافکنی کرده و در این مسیر حتی از تخریب چهره تشکل‌های ارزشی که رسالت آنها مبارزه با مستکبرین است دریغ نمی‌کنند. بسیج دانشجویی جهت استحضار ملت شریف ایران اعلام می کند شعار «مرگ بر آمریکا» برای همیشه زینت بخش دیوارهای این مکان خواهد ماند».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها