أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۶۴۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: جلوگیری از عرضه سنتی محصولات لبنی از وظایف سازمان استاندارد نیست اما به وزارت بهداشت ، وزارت جهاد و هم به سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام کردیم آمادگی همکاری داریم.

به گزارش پايگاه 598، نیره پیروزبخت با اعلام اینکه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه سازمان حمایت بنا داریم خدمات پس از فروش را ساماندهی کنیم، افزود: بعضی از موارد مرتبط با خدمات پس از فروش جزو استانداردها نیست اما با رویکردی که داریم و به ویژه با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی که پوشش استاندارد را به محصولات داخلی مشمول کرده است محصول هم شامل خدمت و هم شامل کالاست و یکی از خدمات هم  خدمات پس از فروش است.

 

وی اضافه کرد: جلوگیری از عرضه سنتی محصولات لبنی از وظایف سازمان استاندارد نیست اما به وزارت بهداشت ، وزارت جهاد و هم به سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام کردیم آمادگی همکاری داریم.

 

پیروزبخت گفت: قطعاً باید عرضه شیر و محصولات لبنی ساماندهی شود تا از بیماری هایی مانند تب مالت و دیگر آلودگی های میکروبی جلوگیری شود.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که تولید کنندگانی مانند تولید کنندگان پروفیل در و پنجره یو پی وی سی از پایین بودن استاندارد برای محصولات ورودی مشابه انتقاد می کنند ، گفت: تولید کنندگان و اتحادیه اگر مستنداتی دارند ارائه کنند تا رسیدگی کنیم اما به عنوان متولی استاندارد هم ظرفیت های لازم را در آزمایشگاه های خود داریم و هم می توانیم از آزمایشگاه های همکار بهره گیریم.

 

رئیس سازمان استاندارد افزود: این دسته از تولید کنندگان اگر مواردی مشابه از پایین بودن کیفیت استاندارد محصولات ورودی دارند نمونه برداری و به ما ارائه کنند و آن نمونه را با استانداردهای خود و محصولات داخلی مقایسه می کنیم اما هنوز نمونه ای ارائه نکردند.

 

خانم پیروزبخت گفت: آمادگی داریم با مستندات علمی و استاندارد ؛ همکاری و موارد مورد نظر را کنترل کنیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد واردات این محصولات را کنترل و استاندارد آن را از حالت تشویقی به اجباری تبدیل خواهیم کرد.

 

وی درباره استاندارد سوخت گفت: در استاندارد سوخت وارداتی مشکلی نداریم و نتایج آزمون ما هم مخلوط بود اما هفته آینده با وزارت نفت جلسه ای داریم که با همکاری یکدیگر اطلاع رسانی خواهیم کرد البته وضع آلاینده های بنزین داخلی هم خیلی نگران کننده نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
عدم بهداشت وسلامت محصولات لبنی سنتی بهانه است دلیل اصلی اقبال مردم به لبنیات سنتی وکاهش فروش مواد سرطان زای کارخانجات لبنی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها