يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۴۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه پایگاه اطلاعاتی اقشار ضعیف جامعه برای تشخیص واریز یارانه‌ها آماده شده است، گفت: علاوه بر دهک‌بندی هم‌اکنون در حال سرک‌بندی جامعه هستیم و به اشتباهات هم پاسخ می‌دهیم.

به گزارش پايگاه 598، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه پایگاه اطلاعاتی اقشار ضعیف جامعه برای تشخیص واریز یارانه‌ها آماده شده است، گفت: علاوه بر دهک‌بندی هم‌اکنون در حال سرک‌بندی جامعه هستیم و به اشتباهات هم پاسخ می‌دهیم.

علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که ملاک‌های حذف یارانه اقشار مختلف جامعه چیست، اظهار داشت: در این مورد ملاک‌های فراوانی وجود دارد و تنها مالکیت خودرو یا مسکن مدنظر نیست، بلکه در فرمولی خاص این افراد شناسایی می‌شوند. وی افزود: خوشبختانه هم اکنون از دهک‌بندی به سرک‌بندی اقشار مختلف جامعه دست یافته‌ایم، تا از اشتباهات کم کنیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه علاوه بر حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه به اشتباهات هم پاسخ می‌دهیم گفت: مثلا برخی کارگران مقیم خارج که درآمد بالایی هم نداشتند، به اشتباه حذف شده بودند که آنها را بازگرداندیم.

وی همچنین از تکمیل پایگاه اطلاعاتی اقشار ضعیف جامعه خبر داد و گفت: این پایگاه اطلاعاتی به طور کامل اقشار ضعیف جامعه را برای تشخیص واریز یارانه‌ها شناسایی می‌کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها